Перегляд за Автор "Поденко, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОЇ КОМАНДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Поденко, О. Ю.; Поденко, А. В.В роботі проаналізовано сутність феномену «команда», зміст і суттєві характеристики конкурентоздатної команди. Визначено особливості тренінгу командостворення як тренінгу спеціальних умінь гуманістичного напрямку. В процесі експериментального дослідження представлено результати ефективності психологічного тренінгу як методу формування конкурентоздатної команди. The essence of the phenomenon “team”, the content and significant characteristics of a competitive team have been analyzed in the work. The specific features of a team building training as a training of special skills of the humanistic direction have been determined. The results of effectiveness of psychological training as a method of building a competitive team have been presented in the process of experimental research.
- ДокументСоціально-психологічні чинники плинності кадрів в організації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-10-26) Поденко, А. В.У статті висвітлюється тема соціально-психологічних чинників плинності кадрів в організації. Дослідження плинності кадрів є своєрідним барометром, який дозволяє керівникам оперативно реагувати на ті або інші зміни ситуації в організації. В статье освещается тема социально-психологических факторов текучести кадров в организации. Исследования текучести кадров является своеобразным барометром, который позволяет руководителям оперативно реагировать на те или иные изменения ситуации в организации.The article highlights the topic of socio-psychological factors of staff turnover in an organization. Studies of staff turnover is a kind of barometer, which allows managers to respond quickly to any changes in the situation of the organization.
- ДокументСпортивний перфекціонізм: концептуалізація феномену(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Вдовіченко, О. В.; Коломійцев, Г. А.; Поденко, А. В.Актуальність дослідження: визначається необхідністю вивчення перфекціонізму у спортсменів як професійно значущою диспозиації. Мета дослідження: концептуалізувати поняття спортивного перфекціонізму та виявити психологічний зміст та практичне втілення його базових характеристик. Методи дослідження: теоретичні (аналіз наукових літературих джерел, узагальнення теоретичних даних з проблеми дефініції спортивного перфекціонізму). Результати дослідження: у статті представлені результати теоретичного аналізу феномену спортивного перфекціонізму, охарактеризовано його типологічні та структурно-функціональні характеристики. Висновки: Спортивний перфекціонізм є прагненням до досконалості й неперевершеності у спорті, обумовленим завищеними стандартами виконання на тлі критичного ставлення спортсмена до себе і катастрофізацією спортивних невдач, мотивацією високих спортивних досягнень та (чи) страхом невдачі у спорті, особливостями батьківського виховання та критики. Спортивний перфекціонізм проявляється як вимогливість до себе як суб’єкта спортивної діяльності, до інших учасників спортивної діяльності та як переконаність у тому, що вимоги тренера є високими і потребують постійного самовдосконалення. Спортивний перефекціонізм доцільно характеризувати через такі особистісні риси, когніції, диспозиції і поведінкові прояви, які можуть виявлятись в залежності від міри його розвитку загалом та ступеню адаптивності, а саме: схильність до порядку та організованість, схильність до прокрастинації, тривожність, поєднання страха невдачі та вмотивованості на успіх, когніції типу «все або нічого», губристичне прагнення до переваги, схильність порівнювати себе з іншими більш успішними спортсменами, негативне селектування, неадекватність самосприйняття та оцінки власної спортивної діяльності (викривлення когніцій), невпевненість у собі та безпорадність, нестабільність стильових особливостей атрибуцій успіху та невдачі (оптимізм – песимізм), негативне прогнозування спортивної діяльності. Показано, що сензитивним періодом для розвитку спортивного перфекціонізму доцільно вважати підлітковий, що вимагає окремого напряму у психологічному супроводі спортсменів цього віку. Relevance of the research: determined by the need to study perfectionism in athletes as a professionally significant disposition. Aim: to conceptualize the concept of sports perfectionism and to identify the psychological content and practical implementation of its basic characteristics. Methodology: theoretical (analysis of scientific literature sources, generalization of theoretical data on the problem of definition of sports perfectionism). Results: the article presents the results of the theoretical analysis of the phenomenon of sports perfectionism, its typological and structural-functional characteristics are characterized. Conclusions: Sports perfectionism is the pursuit of excellence and perfection in sports, due to inflated standards of performance against the background of the athlete's critical attitude and catastrophic sports failures, motivation for high sports achievements and (or) fear of failure in sports, parenting and criticism. Sports perfectionism manifests itself as demanding of oneself as a subject of sports, to other participants in sports and as the belief that the requirements of the coach are high and require constant self-improvement. It is expedient to characterize sports perfectionism through such personality traits, cognitions, dispositions and behavioral manifestations, which may be manifested depending on the degree of its development in general and the degree of adaptability, namely: tendency to order and organization, propensity to procrastination, anxiety, combination of failure and failure. on success, cognitions such as "all or nothing", humorous desire for superiority, the tendency to compare themselves with other more successful athletes, negative selection, inadequacy of self-perception and evaluation of their own sports (distortion of cognition), self-doubt and helplessness, instability of stylistic features success and failure (optimism - pessimism), negative forecasting of sports activities. It is shown that the sensitive period for the development of sports perfectionism should be considered adolescence, which requires a separate direction in the psychological support of athletes of this age.