Перегляд за Автор "Пластун, Т. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ-СИРІТ В УМОВАХ ПРИЙОМНОЇ СІМ’Ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Пластун, Т. І.В статті розглянуто, що соціальний працівник як важливий суб’єкт діяльності з соціальної реабілітації дітей-сиріт в умовах прийомної сім’ї, є посередником між прийомною родиною та державою. Він налагоджує співпрацю з багатьма службами, що захищають дітей та їх права, для забезпечення їм нормальних умов існування важливими завданнями, які постають перед соціальними працівниками з питань соціальної реабілітації. В статье рассмотрено, что социальный работник как важный субъект деятельности по социальной реабилитации детей-сирот в условиях приемной семьи, является посредником между приемной семьей и государством. Он налаживает сотрудничество со многими службами, защищающие детей и их права, для обеспечения им нормальных условий существования важными задачами, которые стоят перед социальными работниками по вопросам социальной реабилитации. The article considers that a social worker, as an important subject of social rehabilitation of orphans in a foster family, is a mediator between the foster family and the state. It works with many services that protect children and their rights to ensure their normal living conditions important tasks facing social workers on social rehabilitation.
- ДокументПрактичні аспекти підготовки майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей-сиріт в умовах прийомної сім'ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Пластун, Т. І.У статті розкрито поняття "прийомна сім᾽я", яка виступає ефективною формою влаштування дітей-сиріт та створює найкращі умови для виховання, розвитку та соціалізації дитини у сімейному оточенні; визначено соціальну реабілітацію дітей-сиріт в умовах прийомної сім᾽ї як комплекс заходів, спрямованих на відновлення порушених чи втрачених дитиною-сиротою суспільних і родинних зв᾽язків та відносин; дано авторське визначення поняття "професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з реабілітації дітей-сиріт в умовах прийомної сім᾽ї"; виділено компоненти готовності майбутніх соціальних працівників до реабілітації дітей-сиріт в умовах прийомної сім᾽ї: когнітивний, мотиваційно-особистісний та діяльнісний; розроблено та експериментально перевірено комплекс засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до реабілітації дітей-сиріт в умовах прийомної сім᾽ї, до складу якого входять лекційні, семінарські та виховні заняття, що сприяють засвоєнню здобувачами основних теоретичних положень та практичних умінь. В статье раскрыто понятие "приемная семья", которая выступает эффективной формой устройства детей-сирот и создает лучшие условия для воспитания, развития и социализации ребенка в семейном окружении; определена социальная реабилитация детей-сирот в условиях приемной семьи как комплекс мероприятий, направленных на восстановление нарушенных или утраченных ребенком-сиротой общественных и семейных связей и отношений; дано авторское определение понятия "профессиональная подготовка будущих социальных работников к работе по реабилитации детей-сирот в условиях приемной семьи"; выделены компоненты готовности будущих социальных работников к реабилитации детей-сирот в условиях приемной семьи: когнитивный, мотивационно-личностный и деятельностный; разработан и экспериментально проверен комплекс средств подготовки будущих социальных работников к реабилитации детей-сирот в условиях приемной семьи, в состав которого входят лекционные, семинарские и воспитательные занятия, способствующие усвоению соискателями основных теоретических положений и практических умений. The article reveals the concept of "foster family" which is an effective form of placement of orphans and creates the best conditions for the education, development and socialization of the child in a family environment; defines the social rehabilitation of orphans in a foster family as a set of measures aimed at restoring social and family ties and relationships broken or lost by the orphan; the author gives the definition of "professional preparation of future social workers to work on the rehabilitation of orphans in the foster family". The authors have developed and experimentally tested a set of training tools for future social workers to rehabilitate orphans in foster families which include lectures, seminars, and educational classes to help students internalize the main theoretical hypotheses and practical skills.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей-сиріт в умовах прийомної сім'ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Пластун, Т. І.У статті розкрито особливості прийомної родини як альтернативної форми сімейного влаштування; визначено поняття "соціальна реабілітація", "соціальна реабілітація дітей-сиріт в умовах прийомної сім᾽ї"; розроблено технологію соціальної роботи з соціальної реабілітації дітей-сиріт в умовах прийомної сім᾽ї, спрямовану на підвищення показників соціальної вихованості дітей-сиріт; схарактеризовано умови ефективності технології роботи соціального педагога з прийомними сім᾽ями; описано етапи технології соціальної роботи з соціальної реабілітації дітей-сиріт в умовах прийомної сім᾽ї: підготовчий, основний, заключний; розкрито форми і методи роботи соціального працівника на кожному етапі технології. В статье раскрыты особенности приемной семьи как альтернативной формы семейного устройства; определено понятие "социальная реабилитация", "социальная реабилитация детей-сирот в условиях приемной семьи"; разработана технология социальной работы по социальной реабилитации детей-сирот в условиях приемной семьи, направленная на повышение показателей социальной воспитанности детей-сирот; охарактеризованы условия эффективности технологии работы социального педагога с приемными семьями; описаны этапы технологии социальной работы с социальной реабилитацией детей-сирот в условиях приемной семьи: подготовительный, основной, заключительный; раскрыты формы и методы работы социального работника на каждом этапе технологии. In article the features of a foster home as alternative form of the family device are revealed; definitions of the concepts "social rehabilitation", "social rehabilitation of orphan children in the conditions of a foster home" are given. The technology of social work on social rehabilitation of orphan children in the conditions of a foster home which is directed to increase in indicators of social good breeding of orphan children is developed. Conditions of effectiveness of the technology of work of the social teacher with foster homes are characterized. Stages of technology of social work on social rehabilitation of orphan children in the conditions of a foster home are described: preparatory, the main, final; forms and methods of work of the social worker at each stage of technology are revealed.