Перегляд за Автор "Пашинський, П. П."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Потамошнєва, О. М.; Пашинський, П. П.Інклюзивне навчання нині широко впроваджується в Україні. Це безперечно досить продуктивна система, проте її впровадження в практику зазнає різноманітні труднощі. Однією з них є ставлення до інклюзивного навчання учасників цих процесів, зокрема педагогів. Вивчення відношення вчителів початкових класів до інклюзивних процесів та інформованості щодо організації навчального та виховного процесу дітей з особливостями психофізичного розвитку продемонструвало наявність низки проблем, які потребують негайного та поступового вирішення. Необхідна цілеспрямована робота по удосконаленню знань, методичної підготовки вчителів щодо роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку, їх навчання та соціалізації, навчанню педагогів співпрацювати з усіма учасниками процесу, працювати в команді. Инклюзивное обучение в настоящее время широко внедряется в Украине. Это определенно достаточно производительная система, однако ее внедрение в практику несет различные трудности. Одной из них является отношение к инклюзивному обучению участников этого процесса, в частности педагогов. Изучение отношения учителей начальных классов к инклюзивных процессов и информированности по организации учебного и воспитательного процесса детей с особенностями психофизического развития продемонстрировало наличие ряда проблем, требующих немедленного и постепенного решения. Необходима целенаправленная работа по совершенствованию знаний, методической подготовки учителей по работе с детьми с особенностями психофизического развития, их обучение и социализации, обучению педагогов сотрудничать со всеми участниками процесса, работать в команде. Inclusive education is now widely implemented in Ukraine. This is definitely a fairly productive system, but its introduction into practice has various difficulties. One of them is the attitude towards inclusive education of participants in this process, in particular teachers. The study of the attitude of primary school teachers towards inclusive processes and awareness of the organization of the educational and upbringing process of children with special psychophysical development demonstrated a number of problems requiring immediate and gradual solutions. A purposeful work is needed to improve the knowledge, methodical preparation of teachers for working with children with special psychophysical development, their education and socialization, training teachers to cooperate with all participants in the process, to work in a team.
- ДокументВизначення тривожності та нервово-психічного напруження студентської молоді(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Щербак, І. М.; Пашинський, П. П.В статті розглянуто рівень тривожності у студентської молоді. Тривожність – це властивість, яка постійно або ситуативно проявляється у людини, яка переходить в стан підвищеної тривожності, відчуття страху в специфічних ситуаціях. На відміну від страху як реакції на конкретну загрозу, тривожність представляє собою безпредметний страх. Рівень тривожності та нервово-психічного напруження у студентської молоді можна розглядати як показник соціальної зрілості та культури, а його комплексне визначення дозволяє наблизити студентів до цілей самореалізації і зберегти здоров’я. В статье рассмотрен уровень тревожности у студенческой молодежи. Тревожность – это свойство, постоянно или ситуативно проявляющееся у человека, переходящего в состояние повышенной тревожности, чувство страха в специфических ситуациях. В отличие от страха как реакции на конкретную угрозу тревожность представляет собой беспредметный страх. Уровень тревожности и нервно-психического напряжения у студенческой молодежи можно рассматривать как показатель социальной зрелости и культуры, а его комплексное определение позволяет приблизить студентов к целям самореализации и сохранить здоровье. The article considers the level of anxiety in student youth. Anxiety is a property, constantly or situationally manifested in a person, which transitions to a state of increased anxiety, a sense of fear in specific situations. In contrast to fear as a reaction to a specific threat, anxiety is an objectless fear. The level of anxiety and neuropsychological tension in student youth can be considered as an indicator of social maturity and culture, and its comprehensive definition allows to bring students closer to the goals of self-realisation and health preservation.
- ДокументЗагальна теорія здоров’я та здоров’язбереження(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ФОП Петров В. В., вид. Рожко С. Г., 2017-10-18) Авдєєнко, І. М.; Бельорін-Еррера, О. М.; Бєляєв, І. С.; Бєляєва, О. М.; Бігуняк, К. О.; Бігуняк, Т. В.; Благий, О. С.; Бобак, Я. П.; Бойчук, Ю. Д.; Борщик, Л. М.; Бугаєвський, К. А.; Соловйова, А. В.; Солошенко, Е. М.; Стасик, О. В.; Стасик, О. Г.; Страшко, С. В.; Стрельников, Л. С.; Стрілець, О. П.; Сухіх, А. С.; Таймасов, Ю. С.; Терешкевич, Г. Т.; Бурсова, С. С.; Терів, П. С.; Титаренко, Л. В.; Товкун, Л. П.; Турчинов, А. В.; Фаласеніді, Т. М.; Федонюк, Л. Я.; Фундюр, Н. М.; Харченко, Н. А.; Холод, Д. А.; Христова, Т. Є.; Буц, М. А.; Циплюк, А. М.; Шаповалова, О. В.; Шийка, Ю. І.; Шкурупій, Д. А.; Шмиголь, І. В.; Яковенко, М. Я.; Вакуленко, О. В.; Варивода, К. С.; Ващенко, О. М.; Войтко, В. В.; Волик, Г. П.; Гмиря, Г. В.; Гнізділова, О. А.; Годорозя, М. Д.; Годун, Н. І.; Голованова, І. А.; Гончаренко, М. С.; Горденко, С. І.; Горобей, М. П.; Гриньова, М. В.; Гриценко, О. А.; Даниленко, Є. В.; Дронська, Х. А.; Духовний, Л. Ф.; Єфіменко, Н. В.; Жáра, Г. І.; Жамардій, В. О.; Завалишка, А. А.; Зуб, О. В.; Іванова, Т. С.; Івахненко, О. Л.; Іващук, Л. Ю.; Ісакова, О. І.; Іфтода, О. М.; Іщенко, А. А.; Казакова, С. М.; Калюжная, О. С.; Камінська, Т. М.; Кишкан, І. Г.; Кіт, Л. Я.; Климишин, Н. І.; Ковальчук, Г. Я.; Козубенко, Ю. Л.; Кононенко, А. Г.; Корженко, І. О.; Корман, М. В.; Костіна, В. В.; Коцур, Н. І.; Кравченко, І. П.; Крайнова, Т. І.; Кушнір, О. В.; Лазарєва, Т. А.; Лебедєва, В. В.; Люта, М. Я.; Ляхова, Н. О.; М’ясоєдов, В. В.; Малоштан, Л. М.; Матійців, Н. П.; Мегалінська, Г. П.; Мединський, С. В.; Мелега, К. П.; Мельник, О. А.; Мешко, Г. М.; Миздренко, О. М.; Мірошниченко, О. М.; Міхеєнко, О. І.; Могильний, Ф. В.; Молчко, О. Ю.; Москаленко, В. В.; Наливайко, Н. В.; Науменко, Н. В.; Олійник, Т. О.; Павленко, О. В.; Пастухова, Н. Л.; Пашинський, П. П.; Петрюк, С. Є.; Погорлецькі, А. Н.; Пріма, Р. М.; Прокопенко, А. І.; Пюрко, В. Є.; Романенко, К. А.; Романенко, Л. В.; Сабадашка, М. В.; Савіна, О. Г.; Савіцькі, С. К.; Садовниченко, Ю. О.; Саїнчук, М. М.; Сибірна, Н. О.; Сидорчук, Л. П.; Сінельнікова, Н. О.; Скоропадська, С. О.; Соколенко, В. Л.; Соколенко, С. В.У монографії розглянуто медико-біологічні механізми здоров’я, етико-правові та психолого-педагогічні засади практичного здоров’язбереження. Висвітлено теоретико-методологічні основи педагогіки здоров’я; сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища; роль фізичного виховання у збереженні здоров’я; профілактика шкідливих звичок та соціально-небезпечних захворювань; здоров’язбережувальні освітні технології. Монографія розрахована на викладачів вищих навчальних закладів, студентів, аспірантів, учителів шкіл різного типу та широкого кола науковців, які цікавляться сучасними питаннями здоров’язбереження. В монографии рассмотрены медико-биологические механизмы здоровья, этико-правовые и психолого-педагогические основы практического здоровьесбережения. Освещены теоретико-методологические основы педагогики здоровья ; современные подходы к созданию здоровьесберегательной образовательной среды; роль физического воспитания в сохранении здоровья; профилактика вредных привычек и социально-опасных заболеваний; здоровьесберегательные образовательные технологии. Монография рассчитана на преподавателей высших учебных заведений, студентов, аспирантов, учителей школ разного типа и широкого круга ученых, интересующихся современными вопросами здоровьесбережения. The monograph examines the medical-biological mechanisms of health, ethical and psychological and pedagogical principles of practical health preservation. The theoretical and methodological foundations of pedagogy of health; modern approaches to the establishment of a healthy preserving educational environment; the role of physical education in health preserving; prevention of harmful habits and socially dangerous diseases; health-saving educational technologies are highlighted. The monograph is intended for teachers of higher educational establishments, students, graduate students, teachers of schools of different types and a wide range of scientists who are interested in modern issues of healthcare.
- ДокументЗастосування здоров’язбережувальних технологій здобувачами вищої освіти в умовах дистанційного навчання та воєнного стану(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Кришталь, А. І.; Тютюнник, В. В.; Щербак, І. М.; Дрожик, Л. В.; Пашинський, П. П.В статті досліджено застосування здоров’язбережувальних технологій під час дистанційного навчання та в умовах воєнного стану, що може забезпечити покращення самопочуття, зменшення тривожності та підвищення мотивації щодо навчання. Здоров’язбережувальні технології – це сукупність форм, засобів і методів, які направлені на досягнення оптимальних результатів в підтримці фізичного, психічного, етичного і соціального благополуччя людини, у формуванні здорового способу життя, морального і соціального здоров’я об’єкта і суб’єкта освітнього процесу. The article investigates the use of health-saving technologies in distance learning and under martial law. education and under martial law, which can provide improvement of well-being, reduce anxiety and increase motivation to learn. Health-saving technologies are a set of forms, means and methods that aimed at achieving optimal results in maintaining physical, mental, ethical and social well-being of a person, in the formation of a healthy lifestyle, moral and social health of the object and subject of the educational of the educational process.