Перегляд за Автор "Паланська, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомпліментарні висловлювання як засіб мотивації п’ятикласників в умовах НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Паланська, Г.У публікації розглянуто особливості компліментарних висловлювань як засобу мотивації п’ятикласників у навчальному процесі. Компліментарні висловлення використовуються вчителями для констатування факту наявності в п’ятикласника позитивних рис, якостей, можливостей; для повідомлення інформації про зумовленість свого позитивного емоційно-психічного стану та стану учнів п’ятого класу присутністю однокласника, його діями чи якостями; для повідомлення інформації про позитивні зміни у житті п’ятикласників, спричинені позитивними діями чи якостями однокласника; для висловлення переконаності в наявності в учня п’ятого класу позитивних якостей, умінь, навичок, здібностей, здатності належно / успішно виконувати певні дії, віри в можливість їх набуття. The publication examines the features of complimentary statements as a means of motivating fifth-graders in educational process. Complimentary expressions are used by teachers to state the fact that the fifth-grader has positive traits, qualities, and opportunities; to report information about the condition of one's positive emotional and mental state and the state of fifth-grade students due to the presence of a classmate, his actions or qualities; to report information about positive changes in the lives of fifth-graders caused by the positive actions or qualities of a classmate; to express conviction that the fifth-grade student has positive qualities, abilities, skills, abilities, the ability to properly / successfully perform certain actions, beliefs in the possibility of their acquisition.
- ДокументНАВЧАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ З ПІДЛІТКАМИ З ОСОБЛИВИМИ СОЦІАЛЬНИМИ ПОТРЕБАМИ: КОМПЛІМЕНТАРНІ ВИСЛОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЖАНРОВИЙ ТИП МАНІПУЛЯТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПОЗИТИВУ НА УРОЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Ткач, О. В.; Паланська, Г.У публікації досліджено маніпулятивні процеси в освітньому середовищі. Невід’ємними складниками процесу маніпулювання є мовні стратегії і тактики. Наведено стилі педагогічного спілкування. Питання педагогічної комунікації між учителем і «важкими учнями» є нагальним у педагогічному дискурсі. У загальноосвітніх навчальних закладах у кожному класі є представники з «проблемної сім’ї». З метою позитивного впливу на проблемних підлітків рекомендовано використовувати маніпулятивну стратегію позитиву. Репрезентацією основного жанрового типу маніпулятивної стратегії позитиву є компліментарне висловлення. Методика навчання української мови в закладах загальної середньої освіти передбачає наявність упродовж уроку заохочувальних і компліментарних конструкцій з метою мотивації учнів до навчального предмета. Проаналізовані компліментарні висловлювання, використані вчителем у спілкуванні з підлітками з особливими соціальними потребами, є регулятивним, мотивувальним інструментом тактовної міжособистісної комунікації. The publication examines manipulative processes in the educational environment. Linguistic strategies and tactics are integral components of the manipulation process. Styles of pedagogical communication are given. The issue of pedagogical communication between the teacher and "difficult students" is urgent in the pedagogical discourse. In general educational institutions, there are representatives from "problem families" in every class. In order to have a positive impact on troubled teenagers, it is recommended to use a manipulative strategy of positivity. A representative of the main genre type of the manipulative strategy of positivity is a complimentary statement. The method of teaching the Ukrainian language in institutions of general secondary education provides for the presence of encouraging and complimentary structures throughout the lesson in order to motivate students to the subject. The analyzed complimentary statements used by the teacher in communication with teenagers with special social needs are a regulatory, motivational tool of tactful interpersonal communication.