Перегляд за Автор "Павленко, Б."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСВІД ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КРАЇНАХ ЄВРОПИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Павленко, Б.У публікації розглянуто формування екологічної культури молодших школярів у країнах Європи. Екологічна культура молодшого школяра охоплює: знання про взаємозв’язки в природі та усвідомлення людини як її складової; поняття необхідності зберегти природу та навколишнє середовище; вміння правильно та позитивно впливати на природу. Зазначено, що у рамках навчання молодші школярі європейських країн отримують велику кількість знань про екологічні проблеми та шляхи щодо їх вирішення. The publication examines the formation of the environmental culture of junior high school students in European countries. The ecological culture of a junior high school student includes: knowledge about relationships in nature and awareness of man as its component; concept the need to preserve nature and the environment; the ability to correctly and positively influence nature. It is noted that as part of their studies, younger schoolchildren of European countries receive a large amount of knowledge about environmental problems and ways to solve them.
- ДокументФормування загальнонавчальних умінь і навичок в учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Павленко, Б.В статті розглянуто формування загальнонавчальних умінь – це неодмінна умова повноцінного навчання учнів. Процес формування має міжпредметний характер, у ньому органічно взаємодіють змістова мотиваційна та процесуальна сторони. В статье рассмотрено формирование общеучебных умений – это непременное условие полноценного обучения учащихся. Процесс формирования имеет межпредметный характер, в нем органично взаимодействуют содержательная мотивационная и процессуальная стороны. The article deals with the formation of general academic skills – it is a prerequisite for full-fledged learning of students. The process of formation has an interdisciplinary nature, it organically interacts the content motivational and procedural sides.