Перегляд за Автор "Островка, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДо проблеми вдосконалення математичної підготовки учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Островка, В.Автором у даній статті було розкрито проблеми удосконалення математичної підготовки учнів початкової школи. Користь навчання математики в початковій школі полягає у тому, що вона розвиває мислення та логіку в учнів, а цінність сучасного уроку математики полягає в тому, що учень має стати його центральною фігурою. Автором в данной статье было раскрыты проблемы совершенствования математической подготовки учащихся начальной школы. Польза обучения математики в начальной школе заключается в том, что она развивает мышление и логику у учащихся, а ценность современного урока математики состоит в том, что ученик должен стать его центральной фигурой.The author in this article revealed the problems of improving the mathematical training of primary school students. The benefit of teaching mathematics in primary school is that it develops pupils' thinking and logic, and the value of a modern mathematics lesson is that the pupil should be the central figure of the lesson.
- ДокументРОЛЬ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Островка, В.У публікації досліджено методику навчання математики у початковій школі. Процес навчання краще реалізується через безпосередню практичну діяльність, коли учні «відкривають», сприймають, осмислюють, запам'ятовують матеріал, виконуючи практичні дії з об’єктами в матеріальній або матеріалізованій формі. Саме застосування практичних робіт під час навчання математики сприяє формуванню активного учня-дослідника. Наведено засоби організації практичної роботи. Визначено види практичних робіт за різними ознаками. The publication examines the methodology of teaching mathematics in primary school. The learning process is better implemented through direct practical activity, when students "discover", perceive, understand, remember the material, performing practical actions with objects in material or materialized form. It is the application of practical works during mathematics education contributes to the formation of an active student-researcher. Means of organizing practical work are given. The types of practical work are defined according to various characteristics.