Перегляд за Автор "Орлов, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ У КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ «ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ІМ. В.Г. КОРОЛЕНКА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ )(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Орлов, А. В.У публікації досліджено організацію гурткової роботи у Комунальному закладі «Харківська спеціальна школа ім. В. Г. Короленка» Харківської обласної ради. Діяльність цього закладу спрямована на освіту, виховання та розвиток дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями зору. Зазначено, що у Комунальному закладі «Харківська спеціальна школа ім. В. Г. Короленка» Харківської обласної ради створена система позашкільної роботи яка має на меті соціалізацію, адаптацію та розвиток особистості учнів з порушеннями зору. Така система роботи має багаторічний досвід і може стати основою для роботи інклюзивно-ресурсних центрів та шкіл, які мають класи з інклюзивною формою навчання. The publication examines the organization of group work in the Communal Institution "Kharkiv Special School named after V. G. Korolenko" of the Kharkiv Regional Council. The activities of this institution are aimed at the education, upbringing and development of children with special educational needs, in particular with disabilities vision It is noted that in the communal institution "Kharkiv special school named after V. G. Korolenko" of the Kharkiv Regional Council, a system of extracurricular work was created, which aims to socialize, adapt, and develop the personality of students with visual impairments. This system of work has many years of experience and can become the basis for the work of inclusive resource centers and schools that have classes with an inclusive form of education.
- ДокументФормування безпечної поведінки в учнів із порушеннями зору в умовах війни та дистанційної освіти (з досвіду роботи Комунального закладу «Харківська спеціальна школа ім. В. Г. Короленка» Харківської обласної ради)(Харківська академія неперервної освіти, 2023) Орлов, А. В.У публікації розглянуто формування безпечної поведінки в учнів із порушеннями зору в умовах війни та дистанційної освіти. Під час військових дій та ще тривалий час після їх закінчення заклади освіти в Україні працюватимуть у нових для себе вимогах до безпечного освітнього середовища. Облаштування укриттів і організація безпечного освітнього простору в школі – одне з найважливіших завдань для директора. Освітній процес у спеціальних школах вкотре зазнає змін. Насамперед, більш актуальними стають питання безпечного та доступного освітнього середовища для учнів з особливими освітніми потребами. Створення безпечних умов для учнів і працівників є першочерговим завданням засновників і керівників шкіл. Зазначено, що дитина з особливими освітніми потребами лише тоді відчуватиме себе в безпеці, коли з нею поряд буде доросла людина, коли вона житиме в безпечних стабільних умовах і коли знатиме, що таке безпечна поведінка, та вмітиме безпечно поводитися. The publication examines the formation of safe behavior in students with visual impairments in the conditions of war and distance education. During military operations and for a long time after their end, educational institutions in Ukraine will work under new requirements for a safe educational environment. Arranging shelters and organizing a safe educational space in the school is one of the most important tasks for the director. The educational process in special schools is once again undergoing changes. First of all, issues of a safe and accessible educational environment for students with special educational needs. Creating safe conditions for students and employees is the primary task of founders and heads of schools. It is noted that a child with special educational needs will feel safe only when there is an adult with him, when he lives in safe and stable conditions and when he knows what safe behavior is and knows how to behave safely.