Перегляд за Автор "Овчарова, А. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВ СТВОРЕННЮ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ В СУЧАСНОМУ ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Мосляков, Я. В.; Овчарова, А. О.; Остапенко, Л. П.У статті розглянуто мобільне навчання у шкільному курсі інформатики. Існує декілька різновидів мобільних додатків. Так, мобільні веб-сайт є додатками, для оптимальної роботи якого потрібно використати браузер на будь-якому пристрої, зокрема мобільному. Гібрідні додатки створені за допомогою фреймворків або HTML, JS та CSS. Такі додатки надають доступ до всього функціоналу мобільних пристроїв. Нативні додатки розробляються для використанні на певному пристрої чи платформі, але мають найкращі показники ефективності серед всіх перерахованих типів. Для створення нативних мобільних додатків доцільно використовувати мови програмування Java, Kotlin, Swift, Python тощо. Але існують і такі технологічні рішення для створення мобільних додатків, як конструктори. Конструктори можна поділити на конструктори для конвертації сайту в додаток (AppYet, CreateMyFreeApp, AppYourself тощо) та конструктори створення додатків (AppyPie, iBuildApp, MIT AppInventor тощо). Таким, чином розробка дидактичних матеріалів до опанування учнів основ мобільної розробки є затребуваною і актуальною. В статье рассмотрены мобильное обучение в школьном курсе информатики. Существует несколько разновидностей мобильных приложений. Так, мобильные веб-сайт является приложениями, для оптимальной работы которого нужно использовать браузер на любом устройстве, в частности мобильном. Гибридные приложения созданные с помощью фреймворков или HTML, JS и CSS. Такие приложения предоставляют доступ ко всему функционалу мобильных устройств. Нативные приложения разрабатываются для использования на определенном устройстве или платформе, но имеют лучшие показатели эффективности среди всех перечисленных типов. Для создания нативных мобильных приложений целесообразно использовать языки программирования Java, Kotlin, Swift, Python и др. Но существуют и такие технологические решения для создания мобильных приложений, как конструкторы. Конструкторы можно разделить на конструкторы для конвертации сайта в приложение (AppYet, CreateMyFreeApp, AppYourself т.д.) и конструкторы создания приложений (AppyPie, iBuildApp, MIT AppInventor т.д.). Таким, образом разработка дидактических материалов к овладению учеников основ мобильной разработки является востребованной и актуальной. The article considers mobile learning in the school course of computer science. There are several types of mobile applications. Yes, mobile websites are applications for which you need to use a browser on any device, including mobile. Hybrid applications are created using frameworks or HTML, JS and CSS. Such applications provide access to all the functionality of mobile devices. Native applications are designed for use on a specific device or platform, but have the best performance among all these types. To create native mobile applications, it is advisable to use programming languages Java, Kotlin, Swift, Python, etc. But there are also technological solutions for creating mobile applications, such as designers. Constructors can be divided into constructors to convert the site into an application (AppYet, CreateMyFreeApp, AppYourself, etc.) and application builders (AppyPie, iBuildApp, MIT AppInventor, etc.). Thus, the development of didactic materials for mastering students' basics of mobile development is in demand and relevant.
- ДокументТИПОЛОГІЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАДАЧ З ПРОГРАМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Гризун, Л. Е.; Овчарова, А. О.У статті розглянуто підготовку школярів до участі в олімпіадах та інтелектуальних змаганнях з інформатики. Одним із важливих етапів при розв’язанні олімпіадної задачі з програмування є визначення її типу, що дозволяє полегшити визначення та розробку необхідного алгоритму. Визначені типи задач та їх тематика можуть бути покладені в основу проектування навчального середовища для підготовки школярів до розв’язання олімпіадних задач з програмування. В статье рассмотрена подготовка школьников к участию в олимпиадах и интеллектуальных соревнованиях по информатике. Одним из важных этапов при решении олимпиадной задачи по программированию является определение ее типа, что позволяет облегчить определение и разработку необходимого алгоритма. Определены типы задач и их тематика, которые могут быть положены в основу проектирования учебной среды для подготовки школьников к решению олимпиадных задач по программированию. The article deals with the preparation of school students to participate in Olympiads and intellectual competitions in computer science. One of the important steps in solving programming olympiad problems is to identify its type, which facilitates the identification and development of the necessary algorithm. The types of problems and their topics, which can be used as a basis for designing the learning environment for training students to solve programming olympiads, are defined.