Перегляд за Автор "Нікітіна, О. Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодика проведення уроків-тренінгів при вивченні курсу „Основи здоров'я" у середніх класах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-20) Літвін, Л. М.; Нікітіна, О. Є.; Щербак, І. М.Найважливішою цінністю суспільства є життя та здоров'я людини. Проблема збереження здоров'я населення, особливо учнів середніх класів, залишається однією з найактуальніших для держави. Виховуючи людину, слід приділяти велику увагу здатності дитини приймати самостійні рішення, спілкуватися з однолітками, діяти в незвичних ситуаціях, мислити творчо та швидко. Одним із методів розвитку та підготовки дитини є її участь у тренінгах. Під час навчання ситуація моделюється, даються знання та розвиваються навички дитини. Важнейшей ценностью общества является жизнь и здоровье человека. Проблема сохранения здоровья населения, особенно учащихся средних классов, остается одной из самых актуальных для государства. При обучении человека большое внимание следует уделять способности ребенка принимать самостоятельные решения, общаться со сверстниками, действовать в необычных ситуациях, мыслить творчески и быстро. Одним из методов развития и подготовки ребенка является его участие в тренингах. Во время обучения моделируется ситуация, даются знания и развиваются навыки ребенка. Тhe most important value of society is human life and health. The problem of preserving the health of the population, especially middle-class students, remains one of the most pressing for the state. When educating a person, great attention should be paid to the child's ability to make independent decisions, communicate with peers, act in unusual situations, think creatively and quickly. One of the methods of development and preparation of the child is it participation in trainings. During the training, the situation is simulated, knowledge is given and the child's skills are developed.
- ДокументПЕДАГОГІЧНА КОРЕКЦІЯ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАЇКАННЯМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Нікітіна, О. Є.У статті розглядаються наукові погляди на проблему тривожності дітей із заїкання, форми та причини виникнення цієї мовленнєвої вади, аналіз і систематизація знань про тривожність, особливості прояву та розвитку, становлення сучасного комплексного підходу до корекції тривожності та визначення його впливу. В статье рассматриваются научные взгляды на проблему тревожности детей с заиканием, формы и причины возникновения этого речевого недостатка, анализ и систематизация знаний о тревожности, особенности проявления и развития, становления современного комплексного подхода к коррекции тревожности и определение его влияния. The article considers scientific views on the problem of anxiety children with stuttering, forms and causes of this speech defect, analysis and systematization of knowledge about anxiety, features of manifestation and development, formation of a modern integrated approach to anxiety correction and determining its impact.