Перегляд за Автор "Носик, Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEM-ОСВІТА: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Носик, Ю.У публікації досліджено STEM-освіту – це педагогічний процес, спрямований на формування і розвиток розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів, рівень яких визначає конкурентну спроможність на сучасному ринку праці. Зазначено, що STEM-освіта підготовлює учнів до майбутнього, допомагає розвивати компетенції, які є необхідними у сучасному світі, зокрема критичне мислення, аналітичність, творчість та комунікативні здібності. Учні, які опановують STEM-освіту з її природничо-математичним напрямом, навчаються робити дослідження, шукати нові способи вирішення проблем. Це сприяє розвитку економіки та науково-технічного потенціалу України, створенню нових можливостей для інноваційного росту. The publication examines STEM education - it is a pedagogical process aimed at the formation and development of mental, cognitive and creative qualities of students, the level of which determines competitiveness in the modern labor market. It is noted that STEM education prepares students for the future, helps to develop competencies that are necessary in today's world, including critical thinking, analytical, creativity and communication skills. Students who master STEM education with its natural and mathematical direction learn to conduct research and find new ways to solve problems. It promotes development economy and scientific and technical potential of Ukraine, creation of new opportunities for innovative growth.
- ДокументЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (З ДОСВІДУ РОБОТИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Носик, Ю.У публікації розглянуто естетичне виховання молодших школярів у творчому доробку видатного українського педагога В. О. Сухомлинського. Основними шляхами формування естетичного виховання молодших школярів (з досвіду В. Сухомлинського) є розвиток здатності сприймати красу через спілкування з природою, мистецтвом та літературою; формування естетичної свідомості та культури; розвиток творчих здібностей та самовираження через мистецтво; створення естетичного середовища в класі та у дворі школи, залучення педагогічних працівників та батьків до виховного процесу, тощо. Зазначено, що у Новій українській школі провідні ідеї видатного педагога є досить затребуваними, вони переосмислюються та активно впроваджуються у практику початкової школи. The publication examines the aesthetic education of younger schoolchildren in the creative work of an outstanding Ukrainian teacher V. O. Sukhomlynskyi. The main ways of forming aesthetic education of younger schoolchildren (from experience V. Sukhomlynskyi) is the development of the ability to perceive beauty through communication with nature, art and literature; formation of aesthetic consciousness and culture; development of creative abilities and self-expression through art; creating an aesthetic environment in the classroom and in the school yard, involving teaching staff and parents in the educational process, etc. It is noted that in the New Ukrainian School, the leading ideas of the outstanding teacher are quite in demand, they are reinterpreted and actively implemented in primary school practice.
- ДокументТеатралізована діяльність як засіб створення позитивного психологічного клімату класного колективу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Носик, Ю.В статті розглянуто питання створення позитивного психологічного клімату в учнівському колективі. Класний колектив – це соціально значуща група школярів, які об’єднані спільною метою, узгоджено діють у досягненні означеної мети та мають органи самоврядування. Головне завдання учителя початкових класів – створення позитивного психологічного клімату в колективі для успішного розвитку, навчання і виховання кожного учня. В статье рассмотрены вопросы создания положительного психологического климата в коллективе. Классный коллектив – это социально значимая группа школьников, которые объединены общей целью, согласованно действуют в достижении указанной цели и имеют органы самоуправления. Главная задача учителя начальных классов – создание положительного психологического климата в коллективе для успешного развития, обучения и воспитания каждого ученика. The article deals with the creation of a positive psychological climate in the team. A class team is a socially significant group of students who are united by a common goal, act in concert to achieve this goal and have self-governing bodies. The main task of a primary school teacher is to create a positive psychological climate in the team for successful development, learning and education of each student.