Перегляд за Автор "Недря, К."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ЕТИЧНИХ КОДЕКСІВ НАУКОВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ОГЛЯДУ КУРСУ НА ЄВРОІНТЕГРАЦІЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Трубавіна, І.; Чередниченко, О.; Недря, К.Стаття розкриває структуру і теоретичні основи етичних кодексів науковців України в контексті євроінтеграції і європейських цінностей. Наукову новизну статті складають визначені наукові підходи до складання етичних кодексів закладів вищої освіти України, її структура. The article reveals the structure and theoretical foundations of ethical codes of Ukrainian scientists in the context of European integration and European values. The scientific novelty of the article consists of certain scientific approaches to the compilation of ethical codes of higher education institutions of Ukraine, its structure.
- ДокументОСВІТА В УМОВАХ КОНФЛІКТІВ: ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ В ЗАКЛАДИ ОСВІТИ УКРАЇНИ(Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва; ТОВ «Друкарня Мадрид», 2022-06-17) Трубавіна, І.; Чередниченко, О.; Недря, К.В публікації запроновано програму підвищення кваліфікації для українських педагогічних і науково-педагогічних працівників «Освіта в умовах конфлікту». Мета програми: розвиток професійної компетентності вчителів, викладачів щодо роботи в умовах конфлікту в країні; поглиблення знань у галузі навчання і виховання дітей, студентів різних категорій в умовах військового конфлікту та його наслідків для всієї країни; ознайомлення з сучасними шляхами реалізації права людини на освіту і захисту прав через систему освіту в умовах конфлікту. The publication proposes a professional development program for Ukrainian teachers and researchers "Education in Conflict". The purpose of the program is to develop the professional competence of teachers, teachers to work in the context of the conflict in the country; deepening knowledge in the field of education and upbringing of children and students of different categories in the context of the military conflict and its consequences for the whole country; familiarization with modern ways of realizing the human right to education and protection of rights through the education system in the context of conflict.
- ДокументПорадник для професійного педагогічного та наукового зростання освітян(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2023) Борисова, Л.; Волкова, Н.; Грабовський, О.; Дунебабіна, О.; Жуковська, Г.; Калашник, Л.; Каліна, К.; Каплун, С.; Клімова, С.; Кікінежді, О.; Кізь, О.; Левченко, К.; Лупаренко, С.; Мірошніченко, В.; Недря, К.; Непіпенко, Л.; Олійник, Н.; Парфанович, І.; Перетяга, Л.; Петровський, О.; Рибалко, Л.; Савелюк, Н.; Семенова, А.; Собина, В.; Трубавіна, І.; Чередниченко, О.Науково-методичний посібник «Порадник для професійного наукового зростання освітян» розроблено на допомогу молодим освітянам всіх рівнів освіти у професійному науковому зростанні. Він відповідає на актуальні питання сьогоднішньої науки: як її здійснювати, якими методами, на якій теоретичниій основі, що є етичним і патріотичним в науці сьогодні, де і як шукати гроші на дослідження, як зберегти здоров’я в умовах навантаження і війни тощо. Посібник розкриває теоретичні і методичні основи сучасних науково-педагогічних досліджень, має практичне значення для аспірантів, молодих викладачів, вчителів, які підвищують кваліфікацію, здійснюють професійне наукове зростання, готують учнів до участі в МАН. Він відбиває зміст І Міжнародної наукової школи молодих науковців сектору безпеки та оборони 3-4 лютого 2022 в НАНГУ та побажання і потреби молодих науковців цивільних ЗВО, ЗЗСО тощо. The scientific and methodological manual "Advisor for professional pedagogical and scientific growth of educators" was developed to help young educators of all levels of education in their professional scientific growth. It answers topical questions of today's science: how to carry out it, by what methods, on what theoretical basis, what is ethical and patriotic in science today, where and how to find money for research, how to maintain health under conditions of stress and war, etc. The manual reveals the theoretical and methodological foundations of modern scientific and pedagogical research, and is of practical importance for graduate students, young teachers, teachers who are improving their skills, carrying out professional scientific growth, and preparing students for participation in the Junior Academy of Sciences. It reflects the content of the First International Scientific School of Young Security and Defence Scientists on 3-4 February 2022 at the National Academy of Sciences of Ukraine and the wishes and needs of young scientists from civilian universities, military schools, etc.