Перегляд за Автор "Мілова, Д. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАспекти кітайських дієслів у відображенні української мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-03-20) Мілова, Д. І.В статті розглянуто дієслова у китайській мові, які поділяються на дієслова повнозначні та дієслова допоміжні. Повнозначні дієслова розпадаються на дієслова не результативні і дієслова результативні та можуть самостійно виконувати функцію простого присудка. Результативні дієслова можуть розглядатися як недоконаний вид в українській мові. В статье рассматриваются глаголы на китайском языке, которые делятся на знаменательные глаголы и вспомогательные глаголы. Полные глаголы делятся на непроизводительные и производительные глаголы и могут самостоятельно выполнять функцию простого сказуемого. Эффективные глаголы можно рассматривать как несовершенного форму в украинском языке. The article considers verbs in Chinese, which are divided into full verbs and auxiliary verbs. Full verbs are divided into non-productive verbs and productive verbs and can independently perform the function of a simple predicate. Effective verbs can be considered as an imperfect form in the Ukrainian language.
- ДокументПоняття про стрес та методи психоемоційного розвантаження(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Ільченко, А. Р.; Прокопчук, К. С.; Поміляйко, В. О.; Мілова, Д. І.Автором було розкрито поняття про стрес та методи психоемоційного розвантаження. Найголовнішою умовою збереження психічного здоров’я студентів є дотримання науково обґрунтованих психогігієнічних норм організації навчання з урахуванням індивідуальних норм навантаження. Автором было раскрыто понятие о стрессе и методы психоэмоциональной разгрузки. Главным условием сохранения психического здоровья студентов является соблюдение научно обоснованных психогигиенических норм организации обучения с учетом индивидуальных норм нагрузки. The author revealed the concept of stress and methods of psycho-emotional relief. The main condition for maintaining the mental health of students is the observance of scientifically justified psychohygienic norms The main prerequisite for preserving the mental health of students is the observance of scientifically substantiated psychohygienic standards.