Перегляд за Автор "Му, Веньлун"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТА ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ МУЗИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Му, ВеньлунУ статті представлено нормативно-правову базу КНР, яка детермінує необхідність використання сучасних технологій та формування інформаційно-цифрової компетентності в усіх учасників освітнього процесу. Схарактеризовано можливості та особливості використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій у викладанні музичних дисциплін у вишах КНР. The abstracts present the legal framework of the People’s Republic of China, which determines the need to use modern technologies and the formation of information and digital competence in all participants in the educational process. Possibilities and peculiarities of using information-communication and digital technologies in teaching music disciplines in Chinese universities are characterized.
- ДокументВПЛИВ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ НА ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК СІЛЬСЬКИХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Му, ВеньлунСучасне інформаційно-цифрове суспільство залежить від інформації, знань, технологій, які набувають широкого поширення. Інформатизація освіти здійснює значний вплив на професійний розвиток учителів музики, зокрема сільських учителів музики. Інформатизація освіти стимулює сільських учителів музики до оновлення філософії викладання, забезпечує підтримку їхнього професійного навчання та сприяє підвищенню професійних навичок. The modern information and digital society depends on information, knowledge, and technologies that are becoming widely distributed. Informatization of education has a significant impact on the professional development of music teachers, in particular rural music teachers. Informatization of education stimulates rural music teachers to renew their teaching philosophy, provides support for their professional training and promotes the improvement of professional skills.
- ДокументРоль інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці музично-педагогічних працівників у процесі навчання у КНР(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Му, ВеньлунРозглянуто актуальні питання застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання у закладах вищої освіти в КНР. Метою статті є визначення ролі та значення використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці музично-педагогічних працівників у процесі навчання в КНР. Проаналізовано нормативні документи КНР, що детермінують розвиток та впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес закладів вищої освіти, зокрема: «План дій з інформатизації освіти 2.0» (2018), «Розпорядження щодо належної організації та управління онлайн-навчанням у коледжах та університетах протягом періоду пандемії» (2020), «Специфіка побудови цифрових кампусів в коледжах та університетах (проєкт) (2021), національний стандарт «Набір китайського кодування інформаційних технологій» (2022) тощо. Розкрито завдання плану дій з інформатизації освіти в країні. На основі аналізу науково-педагогічної літератури визначено особливості та переваги застосування технології «Інтернет+». Представлено та схарактеризовано такі сучасні моделі навчання музичних дисциплін в університеті з використанням інформаційно-комунікаційних технологій: «Музичний катехизис», «Музичні мікроуроки», «Публічна відкрита платформа WeChat», «Мобільні АРР». Зроблено висновок, що використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці музично-педагогічних працівників у процесі навчання в КНР сприяють підвищенню якості процесу та результатів навчання, формуванню у здобу- вачів інформаційно-комунікаційна компетентності, готовності до широкого застосування сучасних технологій у майбутній професійній діяльності. Визначено перспективи подальших наукових досліджень, які полягають в імплементації досвіду китайських педа- гогів щодо формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти України. The article deals with topical issues of the use of information and communication technologies in the process of learning in institutions of higher education in the People's Republic of China. The purpose of the article is to determine the role and significance of the use of information and communication technologies in the training of music-pedagogical workers in the process of education in the People's Republic of China. The regulatory documents of the People's Republic of China that determine the development and implementation of computer technologies in the educational process of higher education institutions were analyzed, in particular: "Action Plan for Informatization of Education 2.0" (2018), "Order on the Proper Organization and Management of Online Education in Colleges and Universities during pandemic period" (2020), "Specifications for the construction of digital campuses in colleges and universities (project) (2021), the national standard "Chinese Information Technology Coding Set" (2022), etc. The task of the action plan for the informatization of education in the country has been revealed. Based on the analysis of the scientific and pedagogical literature, the features and advantages of using the Internet+ technology were determined. The following modern models of teaching musical disciplines at the university using information and communication technologies are presented and characterized: "Musical catechism", "Musical micro-lessons", "Public open platform WeChat", "Mobile APPs". It was concluded that the use of modern information and communication technologies in the training of music and pedagogical workers in the process of education in the People's Republic of China contributes to the improvement of the quality of the process and results of education, the formation of information and communication competence among students, and readiness for the wide use of modern technologies in future professional activities. The prospects of further scientific research, which consist in the implementation of the experience of Chinese teachers regarding the formation of information and communication competence of future music and pedagogical workers in higher education institutions of Ukraine, have been determined.
- ДокументЦифровізація процесу формування фахових компетентностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-21) Доценко, С. О.; Собченко, Т. М.; Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Чжоу, Ань; Ван, Чжен; Му, Веньлун; Чан, Чжень; Се, КежаньМетодичні рекомендації містять інформаційно-дорадчі матеріали про використання цифрових платформ та сервісів у процесі підготовки фахівців музичних спеціальностей. Методичні матеріали, запропоновані укладачами, будуть корисними в організації самостійної, навчальної, науково-дослідної роботи, опанування циклу професійної (спеціальної) підготовки, вибіркових компонент ОНП, практичної підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузь знань 01 Освіта / Педагогіка. Навчальне видання розраховане для використання здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, науково-педагогічними працівниками груп забезпечення освітньо-наукових програм, галузь знань 01 Освіта / Педагогіка. Methodological recommendations contain informational and advisory materials on the use of digital platforms and services in the process of training specialists in music specialties. The methodical materials proposed by the compilers will be useful in the organization of independent, educational, research work, mastering the cycle of professional (special) training, selective components of ONP, practical training of applicants of the third (educational and scientific) level of higher education, field of knowledge 01 Education / Pedagogy . The educational edition is designed for use by students of the third (educational-scientific) level of higher education, scientific-pedagogical workers of groups providing educational-scientific programs, field of knowledge 01 Education / Pedagogy.