Перегляд за Автор "Муслієнко, О. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВолодимир Дрозд. Повість «Ирій»(Харківське історико-філологічне товариство, 2022-05-18) Муслієнко, О. В.В доповіді розглядається повість В. Дрозда «Ирій» (1974) в контексті української «химерної» прози. Іронія, гротеск, театральність з елементами фольклорної та міфологічної поети- ки, метаморфози персонажів, трансформація хронотопу, гумор — далеко не повний реєстр жанрових ідентифікаторів, які формують художньо-смислові площини цього твору. The report examines V. Drozd's story "Iry" (1974) in the context of Ukrainian "whimsical" prose. Irony, grotesque, theatricality with elements of folklore and mythological poetry ki, character metamorphoses, chronotope transformation, humor — far from a complete register of genre identifiers that form artistic and semantic planes of this work.
- ДокументНаціональні версії абсурду: Йордан Радичков(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-11) Муслієнко, О. В.Автор статті зазначає, що абсурд функціонує в художній практиці й інтерпретується сучасними дослідниками як амбівалентна програма, мета якої не тільки демонструвати катастрофічну деструкцію світу й смислу, трагічну приреченість людини на існування в ситуації відчуття / переживання відсутності онтологічного наповнення, але й виступати продуктивною стратегією, скерованою на пошуки нових форм комунікації; бути трансформаційним механізмом переходу в нові сфери формування й трансляції смислу. Автор статьи отмечает, что абсурд функционирует в художественной практике и интерпретируется современными исследователями как амбивалентная программа, цель которой не только демонстрировать катастрофическую деструкцию мира и смысла, трагическую обреченность человека на существование в ситуации ощущения / переживания отсутствии онтологического наполнения, но и выступать продуктивной стратегией, направленной на поиски новых форм коммуникации; быть трансформационным механизмом перехода в новые сферы формирования и трансляции смысла. The author of the article notes that the absurd functions in artistic practice and is interpreted by modern researchers as an ambivalent program, which aims not only to demonstrate the catastrophic destruction of the world and meaning, the tragic doom of human existence in a situation of feeling / experiencing lack of ontological content. in search of new forms of communication; to be a transformational mechanism of transition to new spheresformation and translation of meaning.
- ДокументТЕКСТ АБСУРДУ ЯК ТЕРИТОРІЯ НЕ/МОЖЛИВИХ СМИСЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-02) Муслієнко, О. В.Простежено динаміку зміни сприйняття абсурдного від такого, що вказує на відсутність смислу, до перспективи його відтворення / творення. Руйнування канонічних принципів функціонування слова та мовлення аж до їх абсурдизації відкрило перспективи пошуку / творення / відтворення смислу за іншими законами, зокрема в лакунах і розривах між словами, фразами, на семіотичному пограниччі. The dynamics of the change of perception of the absurd from one that indicates the lack of meaning to the prospect of its reproduction / creation is traced. The destruction of the canonical principles of word functioning and utterance until their absurdization revealed the prospects of searching / creating / reproducing meaning according to other laws, in particular in the gaps and gaps between words, phrases, on the semiotic boundary.
- ДокументІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В НУШ: СВІТОГЛЯДНИЙ І МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Маленко, О. О.; Муслієнко, О. В.В статті розглянуто інтегроване навчання, що синтезує знання з різних предметних галузей чи дисциплін, сприяючи таким чином сприйманню й засвоєнню інформації про об’єкти вивчення цілісно, різнобічно, системно. Для реалізації низки освітніх завдань на інтегрованому уроці вчителеві важливо володіти методиками комплексного (інтегрованого) навчання мови й літератури з опорою на текстоцентричний підхід. Для цих потреб на українському мовно-літературному факультеті Харківського національного педагогічного факультету імені Г. С. Сковороди створено освітньо-професійну програму для І (бакалаврського) та ІІ (магістерського) рівнів освіти – 014 СО (Українська мова і література в закладах освіти). До змісту ОПП для магістрів вступу 2022 року включено нову дисципліну (освітню компоненту) «Методика інтегрованого вивчення мови і літератури», мета якої – ознайомити здобувачів освіти зі стратегіями інтегрованого навчання в мовно-літературній освітні галузі; забезпечити усвідомлення студентами основ методики інтегрованого навчання мови й вивчення літератури. The article considers integrated learning that synthesizes knowledge from different subject areas or disciplines, thus contributing to the perception and assimilation of information about the objects of study holistically, comprehensively, systematically. To implement a number of educational tasks in an integrated lesson, it is important for the teacher to have methods of complex (integrated) teaching of language and literature based on text-centric approach. For these purposes, the Ukrainian Language and Literature Faculty of of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical Faculty educational and professional program for I (bachelor's) and II (master's) levels of education – 014 СО (Ukrainian language and literature in educational institutions). The content of the OPP for masters of admission in 2022 includes a new discipline (educational component) "Methods of integrated study of language and literature", the purpose of which is to acquaint students with the strategies of integrated learning in the linguistic and literary educational field; to ensure students' awareness of the basics of the methodology of integrated language and study of literature.