Перегляд за Автор "Микитюк, О. М."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕколого-валеологічна культура майбутнього вчителя та науково-методична система її формування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Микитюк, О. М.; Бойчук, Ю. Д.В статті розроблена науково-методична система забезпечення формування еколого-валеологічної культури, яка передбачає організацію процесу на засадах гуманізації, співробітництва та співтворчості, індивідуалізації і диференціації, професійної спрямованості, самовдосконалення й саморозвитку, нерозривного взаємозв’язку з формуванням загальної та професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя. Технологія передбачає такі етапи: підготовчий, що спрямований на внесення змін до змісту програм навчальних дисциплін, підготовку відповідного навчально-методичного супроводу; стимулювально-пізнавальний, який орієнтований на забезпечення пізнавального інтересу, мотивації до оволодіння еколого-валеологічною культурою, усвідомлення її значущості для майбутньої професійної діяльності; змістово-практичний, у процесі якого відбувалося розширення спектра еколого-валеологічних знань, формування комплексних еколого-валеологічних умінь і професійно-особистісних якостей та аналітико-результативний, який передбачав аналіз та оцінку отриманих результатів із метою їх корегування. В статье разработана научно-методическая система обеспечения формирования эколого-валеологической культуры, которая предусматривает организацию процесса на основе гуманизации, сотрудничества и сотворчества, индивидуализации и дифференциации, профессиональной направленности, самосовершенствования и саморазвития, неразрывной взаимосвязи с формированием общей и профессионально-педагогической культуры учителя. Технология предусматривает следующие этапы: подготовительный, направленный на внесение изменений в содержание программ учебных дисциплин, подготовку соответствующего учебно-методического сопровождения; стимулирующе-познавательный, ориентированный на обеспечение познавательного интереса, мотивации к овладению эколого-валеологической культурой, осознание ее значимости для будущей профессиональной деятельности; содержательно-практический, в процессе которого происходило расширение спектра эколого-валеологических знаний, формирование комплексных эколого-валеологических умений и профессионально-личностных качеств и аналитико-результативный, предполагавший анализ и оценку полученных результатов с целью их корректировки. The article develops a scientific and methodological system of providing the formation of environmental and valeological culture, which provides the organization of the process on the basis of humanization, cooperation and co-creativity, individualization and differentiation, professional orientation, self-improvement and self-development, inseparable relationship with the formation of general and professional and pedagogical culture of the teacher. The technology includes the following stages: preparatory, aimed at making changes in the content of curricula of academic disciplines, preparation of appropriate teaching and methodological support; stimulating-cognitive, focused on providing cognitive interest, motivation for mastering environmental and valeological culture, awareness of its importance for future professional activity; content-practical, during which there was an expansion of the spectrum of environmental and valeological knowledge, formation of a set of.
- ДокументМетодичні рекомендації до лабораторних занять з курсу "Анатомія людини"(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2013-10-08) Микитюк, О. М.; Без'язична, О. В.; Коваленко, Л. П.Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми з курсу анатомії людини. В посібнику наведені завдання до лабораторних робіт, стислі теоретичні відомості, питання до самоконтролю, завдання для самостійної роботи, список рекомендованої літератури. Розраховано на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Методические рекомендации разработаны в соответствии с учебной программой по курсу анатомии человека. В пособии приведены задания к лабораторным работам, сжатые теоретические сведения, вопросы к самоконтролю, задания для самостоятельной работы, список рекомендуемой литературы. Рассчитано на студентов и преподавателей высших учебных заведений. Methodical recommendations are developed in accordance with the curriculum for the course of human anatomy. The manual contains tasks for laboratory work, condensed theoretical information, questions for self-control, tasks for independent work, a list of recommended literature. Calculated for students and teachers of higher education.
- ДокументНаукові школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди(ХНПУ імені Г. С. Сквороди, вид «Мітра», м. Харків, 2014-06-02) Андрущенко, О. А.; Білоусова, Л. І.; Білоцерківський, В. Я.; Волков, О. Г.; Гнізділова, О. А.; Євдокимов, В. І.; Жукова, Н. Г.; Золотухіна, С. Т.; Зоря, В. Д.; Кузнецова, О. А.; Култаєва, М. Д.; Маленко, О. О.; Маслов, М. П.; Микитюк, О. М.; Олексенко, О. А.; Прокопенко, А. І.; Прокопенко, І. Ф.; Процевський, О. І.; Слюсарська, Т. В.; Танько, Т. П.; Тимченко, І. В.; Ткаченко, Л. П.; Троцко, А. В.; Харченко, Л. П.; Хомуленко, Т. Б.; Худолій, О. М.У книзі викладені передумови формування наукових шкіл Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, процес їх становлення та сучасний стан розвитку. Подається докладна інформація про наукових лідерів, їх досвід, напрями, які вони очолили, висвітлені здобутки їх послідовників, окреслений внесок кожної із цих шкіл у розбудову освіти й науки в Україні. В книге изложены предпосылки формирования научных школ Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды, процесс их становления и современное состояние. Приводится подробная информация о научных лидерах, их опыт, направления, которые они возглавили, освещены достижения их последователей, очерчен вклад каждой из этих школ в развитие образования и науки в Украине. The book covers preconditions for the formation of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University schools of scientifi c thought, the process of their development and their current state. It provides detailed information about scientifi c leaders, their experience, researches they supervise and their followers’achievements as well as each school’s contribution to the development of education and science of Ukraine.
- ДокументФІЗІОЛОГІЧНИЙ РЕСУРС ОСОБИСТОСТІ ЯК УМОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ТА ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Микитюк, С. О.; Микитюк, О. М.Проаналізувати сутність та основні прояви фізіологічного ресурсу особистості майбутнього педагога. Усі ці дані змушують розглядати фізичне здоров’я майбутніх учителів не тільки як важливу професійну, але й соціальну проблему. У зв’язку з цим підготовка майбутніх учителів має забезпечувати не тільки належний рівень їх фахової компетентності, оволодіння основами педагогічної техніки, а й високий рівень фізичної підготовленості. Проанализировать сущность и основные проявления физиологического ресурса личности будущего педагога. Все эти данные заставляют рассматривать физическое здоровье будущих учителей не только как важное профессиональное, но и социальную проблему. В связи с этим подготовка будущих учителей должно обеспечивать не только надлежащий уровень их профессиональной компетентности, овладение основами педагогической техники, но и высокий уровень физической подготовленности. Analyze the essence and main manifestations of the physiological resource of the personality of the future teacher. All these data make us consider the physical health of future teachers not only as an important professional, but also a social problem. In this regard, the training of future teachers should ensure not only the proper level of their professional competence, mastering the basics of pedagogical techniques, but also a high level of physical fitness.
- ДокументІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015) Бойчук, Ю. Д.; Бородіна, О. С.; Микитюк, О. М.Монографія присвячена дослідженню проблеми формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя основ здоров’я як невід’ємного складника його готовності до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. У монографії обґрунтовано зміст інклюзивної компетентності майбутнього вчителя основ здоров’я як результату підготовки до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Визначено структурні компоненти інклюзивної компетентності майбутнього вчителя основ здоров’я (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-операційний, рефлексивнооцінний) та її функції (конструктивно-комунікативна, навчально-виховна, аналітикокорегувальна). Уточнено критерії, показники і рівні підготовки майбутнього вчителя основ здоров’я до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Розроблено, теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічну модель формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя основ здоров’я в умовах професійно-педагогічної підготовки. The monograph is dedicated to research of problem of forming of inclusive competence of a future teacher of the bases of health as a basis of his professional activity in the conditions of inclusive education. It givesprove of the content of inclusive competence of a future teacher of the bases of health as the result of preparation to professional activity in the conditions of inclusive education. It defines the structural components of inclusive competence of a future teacher of the bases of health (motivationally-valued, cognitively-operational, reflectionally-evaluative). It also defines its functions (structurally-communicative, educational andanalytically-corrected). The work specifies the criteria, rates and the levels of training of a future teacher of the bases of health in professional activity in the conditions of inclusive education. It also develops and theoretically grounds the organizationally-pedagogical model of forming of inclusive competence of a future teacher of the bases of health in the conditions of professional pedagogical training. Монография посвещена исследованиям проблемы формирования инклюзивной компетентности будущего учителя основ здоровья как неотъемлемой составляющей его готовности к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного обучения. В монографии обосновано содержание инклюзивной компетентности будущего учителя основ здоровья как результата подготовки к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного обучения. Определены структурные компоненты инклюзивной компетентности будущего учителя основ здоровья (мотивационно-ценностный, когнитивнооперационный, рефлексивно-оценочный) и ее функции (конструктивнокоммуникативная, учебно-воспитательная, аналитико-коррекционная). Уточнены критерии, показатели и уровни подготовки будущего учителя основ здоровья к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного обучения. Разработана, теоретически обоснована организационно-педагогическая модель формирования инклюзивной компетентности будущего учителя основ здоровья в условиях профессионально-педагогической подготовки.