Перегляд за Автор "Манерко, І. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДіагностика управління розвитком педагогічної культури класних керівників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра, 2020-11-11) Манерко, І. Ю.У даній статті автором було проаналізовано діагностику управління розвитком педагогічної культури класних керівників. Було визначено основні недоліки та прогалини в управлінні розвитком педагогічної культури класного керівника, які мають бути покладені в основу розробляння комплексно-цільової програми з удосконалення управлінської діяльності за цим напрямом. В данной статье автором были проанализированы диагностика управления развитием педагогической культуры классных руководителей. Были определены основные недостатки и пробелы в управлении развитием педагогической культуры классного руководителя, которые должны быть положены в основу разработки комплексно-целевой программы по совершенствованию управленческой деятельности по этому направлению. In this article the author analysed the diagnostics of the management of the development of pedagogical culture of class teachers. The main shortcomings and gaps in the management of the development of pedagogical culture of a class teacher have been identified, which should be the basis for the development of a comprehensive and targeted programme to improve management activities in this area.
- ДокументСАМООСВІТА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Манерко, І. Ю.У статті розглянуто сутність самоосвітньої діяльності класного керівника, її мету, завдання, джерела, принципи та форми. Визначено вплив самоосвіти на педагогічну культуру та продуктивність праці класного керівника. В статье рассмотрена сущность самообразовательной деятельности классного руководителя, ее цели, задачи, источники, принципы и формы. Определено влияние самообразования на педагогическую культуру и производительность труда классного руководителя. The article considers the essence of self-educational activity of the class teacher, its purpose, tasks, sources, principles and forms. The influence of self-education on pedagogical culture and labor productivity of the class teacher is determined.