Перегляд за Автор "Малиніна, І. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ ХУДОЖНІХ ШКІЛ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК XX СТ.), ЯК ОСНОВА СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015-09-25) Малиніна, І. О.Вивчення різних джерел показує, що плідним періодом у розвитку історико-педагогічної думки України в галузі художньої освіти, була друга половина XIX – початок XX ст.. "Інтелектуальний спалах" цих років сприяв формуванню національної культури і освіти. В історії українського образотворчого мистецтва другої половини ХІХ століття є ще чимало "білих плям", нез'ясованих питань, недосліджених фактів. Досить сказати, що на сьогодні дуже мало праць, присвячених викладанню образотворчого мистецтва на Україні. А тим часом, без аналізу шкіл образотворчого мистецтва, картина історичного розвитку національної культури залишається однобічною, збідненою. У 60-70-х роках ХІХ ст. на Україні виникає ряд приватних художніх шкіл. Особливий інтерес представляють Київська школа Миколи Івановича Мурашка та Харківська школа Марії Дмитріївни Раєвської-Іванової, засновані на широких демократичних початках. Ці школи майже з перших днів свого існування були пов'язані з Петербургської Академією мистецтв, яка надавала їм істотну підтримку. Школи образотворчого мистецтва М. Д.Раєвської-Іванової і М. І.Мурашко придбали колосальне значення в становленні національного мистецтва України. Їх зростання і розвиток високо оцінювали такі видатні люди того століття як І. Репін і М. Коцюбінський. Изучение различных источников показывает, что плодотворным периодом в развитии историко-педагогической мысли Украины в области художественного образования, была вторая половина XIX - начало XX в. "Интеллектуальная вспышка" этих лет способствовала формированию национальной культуры и образования. В истории украинского изобразительного искусства второй половины XIX века есть еще немало "белых пятен", невыясненных вопросов, неисследованных фактов. Достаточно сказать, что сегодня очень мало работ, посвящённых преподаванию изобразительного искусства на Украине. А между тем, без анализа школ изобразительного искусства, картина исторического развития национальной культуры остаётся односторонней, бедной. В 60-70-х годах XIX в. на Украине возникает ряд частных художественных школ. Особый интерес представляют Киевская школа Николая Мурашко и Харьковская школа Марии Дмитриевны Раевской-Ивановой, основанные на широких демократических началах. Эти школы почти с первых дней своего существования были связаны с Петербургской Академией искусств, которая предоставляла им существенную поддержку. Школы изобразительного искусства М. Д.Раевской-Ивановой и М. И. Мурашко приобрели колоссальное значение в становлении национального искусства Украины. Их рост и развитие высоко оценивали такие выдающиеся люди того века как И. Репин и М. Коцюбинский.
- ДокументІННОВАЦІЙНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КОМП'ЮТЕРНІЙ ГРАФІЦІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВУЗІВ(Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (КДПУ), 2015) Малиніна, І. О.Дана стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню, необхідності інноваційних розробок і апробацій в процесі дослідно-пошукової роботи, моделі інноваційної методики навчання студентів творчих спеціальностей педагогічних вузів комп'ютерній графіці. Автор розкриває необхідність розробки нових інноваційних методик з комп'ютерної графіки. На основі аналізу ринку праці визначається пріоритети нових навчальних методик комп'ютерної графіки, які розвивають потенціальні можливості студентів, їх творчу активність, новаторство та професіоналізм. Данная статья посвящена теоретическому обоснованию необходимости инновационных разработок и апробаций в процессе опытно-поисковой работы, модели инновационной методики обучения студентов творческих специальностей педагогических вузов компьютерной графике. Автор раскрывает необходимость разработки новых инновационных методик по компьютерной графике. На основе анализа рынка труда определяются приоритеты новых учебных методик компьютерной графики, которые развивают потенциальные возможности студентов, их творческую активность, новаторство и профессионализм. This article is devoted to the theoretical basis of the innovative developments and approbations during the pilot exploration. The model of innovative methods of computer graphics training for students of creative specialties of pedagogical institutes of higher education is described in the article. The author reveals the necessity of developing new innovative techniques for computer graphics. The priority of the new computer graphics training methods developing the students’ potential, creativity, innovation and professionalism is determined based on the analysis of the labour market.