Перегляд за Автор "Май, Вень"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання комп’ютерних технологій у системі вищої музичної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Ван, Ціхуей; Май, Вень; Ян, ЯнУ публікації визначено роль комп’ютерних технологій у сучасній системі вищої музичної освіти. Проаналізовано точки зору провідних учених щодо основних можливостей та переваг цих технологій. Окреслено організаційні заходи, які дають змогу успішно використовувати їх викладачами та здобувачами вищої музичної освіти. В публикации определена роль компьютерных технологий в современной системе высшего музыкального образования. Проанализированы точки зрения ведущих ученых по основным возможностям и преимуществам этих технологий. Определены организационные мероприятия, которые позволяют успешно использовать их преподавателями и соискателями высшего музыкального образования. The publication identifies the role of computer technology in the modern system of higher music education. The views of leading scientists on the main capabilities and benefits of these technologies are analyzed. The organizational measures that allow to use them successfully by teachers and students of higher music education are outlined.
- ДокументПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МУЗИКИ ЯК ФАКТОРУ ДУХОВНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ (ЗА ПОГЛЯДАМИ УКРАЇНСЬКИХ ТА КИТАЙСЬКИХ НАУКОВЦІВ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Май, ВеньУ статті розкрито педагогічний потенціал музики як фактору духовно-естетичного виховання особистості за поглядами українських та китайських науковців. Висвітлено можливості використання цього потенціалу в закладах освіти різного типу. The pedagogical potential of music as a factor of spiritual and aesthetic education of personality according to the views of Ukrainian and Chinese scholars has been revealed in the article. The possibilities of using this potential in educational establishments of different types have been outlined.
- ДокументПогляди Карла Орфа на методику музичного виховання дошкільників і молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Май, Вень; Мороз, А.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто методику К. Орфа музичного виховання дошкільнят і молодших школярів. Концепція музичного виховання К. Орфа, будується на інтеграції руху, співу та гри на спеціально створених музичних інструментах. Ця інтеграція разом з імпровізацією та драматизацією, що лежать в основі методики виховання, зарекомендували себе як ефективний засіб розвитку особистості вихованця та його природної музичності. The article considers the method of C. Orff's musical education of preschoolers and junior schoolchildren. The concept of music education of C. Orff is based on integration of movement, singing and playing on specially created musical instruments. This integration together with improvisation and dramatization, which are the basis of methods of education, have proven to be an effective means of developing the child's personality and natural musicality.