Перегляд за Автор "Ма, Лі"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВАЛЬДОРФСЬКА ПЕДАГОГІКА ЯК «SIGNATURE PEDAGOGY»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Іонова, О.; Ма, ЛіРозкрито сутнісно-змістові характеристики вальдорфської педагогіки як «signature pedagogy», а саме: наявність власного світоглядно-філософського, психолого-педагогічного, дидактико-методичного фундаменту (антропософії) та особливі вимоги до особистості вальдорфського вчителя та його спеціальної додаткової освіти. The essential and substantive characteristics of Waldorf pedagogy as “signature pedagogy” are revealed in the article. They include own worldview and philosophical, psychological and pedagogical, didactic and methodical foundation (anthroposophy) of Waldorf pedagogy, special requirements for Waldorf teacher’s personality and their special additional education.
- ДокументКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Іонова, О. М.; Ма, Лі; Чень, ЦюнцюнУ публікації досліджено підготовку майбутнього вчителя музичного мистецтва. У структурі професійної компетентності майбутнього вчителя музики виділено різні взаємопов’язані та взаємозалежні компоненти з відповідним змістовим заповненням їх знаннями, практичними вміннями, навичками, особистісним досвідом і якостями. Доведено, що в підготовці фахівців-музикантів досить широко використовується компетентнісний підхід, реалізація якого забезпечує практико-орієнтований характер розвитку професійності майбутнього вчителя. на основі формування ключових (загальних) та специфічних професійних (ціннісно-орієнтаційні, загальнокультурні, інформаційно-пізнавальні, соціально-комунікативні, особистісного самовдосконалення) компетенцій. The article deals with the training of future music teachers. In the structure of the future music teacher's professional competence, various interrelated and interdependent components are identified with the corresponding content filling of their knowledge, practical skills, personal experience and qualities. It is proved that the competence approach is widely used in the training of musicians, the implementation of which ensures a practice-oriented based on the formation of key (general) and specific professional (value-oriented, general cultural, informational and cognitive, social and communicative, personal self-improvement) competences.
- ДокументСЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, 2023-05-23) Іонова, О. М.; Ма, Лі; Чень, ЦюнцюнУ публікації висвітлено особливості застосування середовищного підходу до підготовки майбутнього вчителя-музиканта. Засвідчено, що термін «середовище» у психолого-педагогічній науці з‘явився ще у 20-тих роках минулого століття, коли почали застосовуватися поняття «педагогіка середовища» (С. Шацький), «навколишнє середовище» (А. Макаренко). Зазначено, що середовищний підхід до підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва є технологічним інструментарієм опосередкованого (через середовище) управління процесами набуття здобувачем освіти професійної компетентності, формування та розвитку особистості фахівця-музиканта. Середовищний підхід доповнює й інтегрує інші методологічні підходи, які певним чином апелюють до поняття «освітнє середовище». The publication highlights the peculiarities of the application of the environmental approach to the training of a future teacher-musician. It is proven that the term "environment" in psychological and pedagogical science appeared as early as the 20s of the last century, when the concepts of "environmental pedagogy" (S. Shatskyi) and "environment" (A. Makarenko) began to be used. It is noted that the environmental approach to the training of the future music teacher is a technological toolkit of mediated (through the environment) management of the processes of acquiring professional competence by the student of education, formation and development of the personality of a professional musician. The environmental approach complements and integrates other methodological approaches that in a certain way appeal to the concept of "educational environment".
- ДокументСПЕЦИФІКА ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ВАЛЬДОРФСЬКІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-13) Іонова, О. М.; Ма, ЛіУ публікації досліджено інструментальне навчання особистості у вальдорфській школі. У вальдорфській школі музика супроводжує учнів упродовж усіх років навчання. Основні підходи до музичної освіти школярів обґрунтовано у працях Р. Штайнера, який є фундатором вальдорфської педагогіки. Зазначено, що вальдорфська музична освіта спрямована на всіх дітей, а не лише на музично обдарованих, тому всі школярі грають, принаймні, на одному музичному інструменті. Індивідуальна та спільна гра на музичних інструментах виховує в дітей здібності слухання й розуміння музики. У підсумку сольні навички вливаються у справу всієї школи: музичне оформлення свят упродовж року, шкільні концерти, музичний театр тощо. Починаючи з 3-4-го року навчання кожний клас має невеличкий оркестр, а учні старших класів грають у шкільному оркестрі. Через участь в оркестрах особистість отримує цінний досвід соціальної взаємодії та спільної роботи, що зміцнює її психофізичні сили, створює можливість для внутрішнього розвитку. The publication examines instrumental personality training in a Waldorf school. In a Waldorf school, music accompanies students throughout their school years. The main approaches to musical education of schoolchildren are substantiated in the works of R. Steiner, who is the founder of Waldorf pedagogy. It is noted that Waldorf music education is aimed at all children, not only at musically gifted ones, so all schoolchildren play at least one musical instrument. Individual and joint playing of musical instruments develops children's ability to listen and understand music. As a result, solo skills flow into the work of the whole school: musical decoration of holidays throughout the year, school concerts, musical theater, etc. Starting from the 3rd-4th year of study, each class has a small orchestra, and students of senior classes play in the school orchestra. Through participation in orchestras, a person gains valuable experience of social interaction and joint work, which strengthens his psychophysical strength and creates an opportunity for internal development.