Перегляд за Автор "Літвін, Ю. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМНЕМОТАБЛИЦІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФФНМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Літвін, Ю. Ю.У публікації розглянуто використання мнемотаблиць в розвитку мовлення дітей дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. Мнемотаблиці – це система позначок, малюнків, яка прискорює процес запам’ятовування. Застосування даної технології дозволяє значно полегшити процес навчання дітей і максимально прискорити темпи розвитку дитячого мовлення, завдяки застосовуванню барвистих зорових схем. Зазначено, що використання мнемотоблиць в логопедичній роботі з корекції порушень складової структури слів у дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення сприятиме формуванню не тільки правильної вимови слів різної складової структури, а і збільшенню словникового запасу, розвитку різних видів сприймання та пам’яті. The publication examines the use of mnemonics in the development of speech of preschool children with speech disorders. Mnemotables are a system of marks and pictures that accelerates the process of memorization. The use of this technology makes it possible to significantly facilitate the process of teaching children and accelerate the rate of development of children's speech as much as possible, thanks to the use of colorful visual schemes. It is noted that the use of mnemonics in speech therapy work to correct violations of the constituent structure of words in older preschool children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech will contribute to the formation of not only the correct pronunciation of words of different constituent structures, but also the increase of vocabulary, the development of various types of perception and memory.
- ДокументОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФФН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Літвін, Ю. Ю.У публікації розглянуто формування складової структури слова у дітей дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Формування мовленнєвої діяльності дитини являється тривалим та досить складним процесом розвитку, одним із головних показників є повноцінне розуміння та правильне вживання дошкільником складової структури слова. The publication deals with the formation of the syllabic structure of the word in preschool children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech. The formation of a child's speech activity is a long and rather complex development process, one of the main indicators of which is the preschooler's full understanding and correct use of the word structure.
- ДокументФОРМУВАННЯ СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Літвін, Ю. Ю.У кваліфікаційній роботі досліджено мовлення дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Для реалізації мети та завдань кваліфікаційної роботи було використано наступні загальнонаукові та спеціальні методи: теоретичне дослідження, історичний і логічний методи, індуктивне дослідження, порівняння, емпіричний аналіз і синтез, описовий метод, структурно-функціональний аналіз, аналогія, структурно-генетичний аналіз і синтез, експериментальне моделювання. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у розробці експериментальної програми на основі мнемотаблиць, яка застосовується для сприймання та засвоєння складно сформованих слів, поліпшення артикуляції та вимови, а також розвитку фонематичної свідомості в процесі корекції мовленнєвих порушень дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Теоретичне та практичне значення отриманих результатів полягає у розробці програми щодо використання мнемотаблиць в процесі корекційної роботи з виправлення мовленнєвих порушень дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Представлені у роботі основні теоретичні положення та фактичний матеріал можуть бути використані для створення мнемотаблиць, як інноваційного методу спрямованого на підтримку дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. The qualification work investigates the speech of senior preschool children with phonetic and phonemic underdevelopment of speech. The following general scientific and special methods were used to achieve the goal and objectives of the qualification work: theoretical research, historical and logical methods, inductive research, comparison, empirical analysis and synthesis, descriptive method, structural and functional analysis, analogy, structural and genetic analysis and synthesis, experimental modelling. The scientific novelty of the qualification work is the development of of an experimental programme based on mnemonics, which is used to perceive and learn complex words, improve articulation and pronunciation, as well as develop phonemic awareness in the process of correcting speech disorders of senior preschool children with phonetic and phonemic underdevelopment of speech. The theoretical and practical significance of the obtained results is to develop a programme for the use of mnemonics in the process of correctional work on the correction of speech disorders of senior preschool children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech. The main theoretical positions and factual material presented in the paper can be used to create mnemonic tables as an innovative method aimed at supporting senior preschool children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech.