Перегляд за Автор "Літвиненко, Ю. С."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ДО ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Літвиненко, Ю. С.В статті, визначено, що проблема професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до профілактики девіантної поведінки серед підлітків у закладах загальної середньої освіти є актуальною. Обумовлено тим, що з кожним роком рівень прояву девіантної поведінки у дитячому та молодіжному середовищі значно підвищується через нестабільний соціально-економічний стан суспільного розвитку, який призводить до поширення конфліктності в суспільстві та зумовлює розповсюдження агресивності та жорстокості у середовищі підлітків. В статье определено, что проблема профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к профилактике девиантного поведения среди подростков в учреждениях общего среднего образования является актуальной. Обусловлено тем, что с каждым годом уровень проявления девиантного поведения в детской и молодежной среде значительно повышается из-за нестабильного социально-экономического положения общественного развития, приводит к распространению конфликтности в обществе, агрессивности и жестокости в среде подростков. In the article, it can be determined that the problem of professional training of future specialists in the social sphere for the prevention of deviant behavior among adolescents in general secondary education is relevant. Due to the fact that every year the level of deviant behavior in children and youth increases significantly due to the unstable socio-economic state of social development, which leads to the spread of conflict in society and causes aggression and violence among adolescents.
- ДокументАНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Літвиненко, Ю. С.У статті розглянуто аналіз вітчизняного та закордонного досвіду профілактики девіантної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти. На основі аналізу та узагальнення вітчизняного та закордонного досвіду було розроблено комплексну програму соціально-педагогічної діяльності у закладах загальної середньої освіти, яка передбачає роботу за такими напрямами: надання допомоги неповнолітнім, які виявились у несприятливих умовах життя і виховання; проведення постійної діагностики і профілактичних заходів; надання психологічної допомоги та активне залучення неповнолітніх до шкільної / позашкільної діяльності; активна взаємодія з батьками. В статье рассмотрен анализ отечественного и зарубежного опыта профилактики девиантного поведения подростков в учреждениях общего среднего образования. На основе анализа и обобщения отечественного и зарубежного опыта была разработана комплексная программа социально-педагогической деятельности в учреждениях общего среднего образования, которая предусматривает работу по следующим направлениям: оказание помощи несовершеннолетним, которые оказались в неблагоприятных условиях жизни и воспитания; проведение постоянной диагностики и профилактических мероприятий; оказание психологической помощи и активное привлечение несовершеннолетних к школьной / внешкольной деятельности; активное взаимодействие с родителями. The article deals with the analysis of domestic and foreign experience in the prevention of deviant behaviour of adolescents in institutions of general secondary education. On the basis of analysis and generalization of domestic and foreign experience a complex program of social and pedagogical activity in institutions of general secondary education was developed, which includes the following activities: providing assistance to minors who find themselves in unfavorable living conditions and education; conducting constant diagnostics and preventive measures; providing psychological assistance and active involvement of minors in school/out-of-school activities; active interaction.
- ДокументГотовність соціального педагога до первинної профілактики девіантної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Літвиненко, Ю. С.У статті уточнено суть поняття "готовність соціального педагога до первинної профілактики девіантної поведінки підлітків". На основі аналізу положень нормативно-правових документів соціальній галузі й узагальнення досвіду діяльності психологічної служби з профілактики девіантної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти визначено й здійснено аналіз змісту структурних компонентів готовності соціальних педагогів до роботи з профілактики девіантної поведінки підлітків (мотиваційно-ціннісного, особистісного, когнітивного, діяльнісного). В статье уточнена суть понятия "готовность социального педагога к первичной профилактике девиантного поведения подростков". На основе анализа положений нормативно-правовых документов социальной сфере и обобщение опыта деятельности психологической службы по профилактике девиантного поведения подростков в учреждениях общего среднего образования определен и осуществлен анализ содержания структурных компонентов готовности социальных педагогов к работе по профилактике девиантного поведения подростков (мотивационно-ценностного, личностного, когнитивного, деятельностного). The article clarifies the essence of the concept of "social pedagogue᾽s readiness to the initial prevention of deviant behavior of adolescents". The content of structural components of social pedagogue᾽s readiness to the initial prevention of deviant behavior of adolescents (motivational-value, personal, cognitive, activity) were determined and analyzed on the basis of analysis of legal documents of social sphere and generalization of practical experience of socialpsychological service on prevention of teenagers᾽ deviant behavior in general secondary education institutions.
- ДокументПідготовка фахівців соціальної галузі до профілактики девіантної поведінки підлітків(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Літвиненко, Ю. С.У статті проаналізовано зміст поняття "підготовка майбутнього соціального працівника до профілактики девіантної поведінки підлітків"; визначено особливості підготовки майбутніх соціальних працівників і педагогів до профілактики девіантної поведінки підлітками у закладах загальної середньої освіти в ХНПУ імені Г. С. Сковороди; визначено позитивні позиції в підготовці здобувачів вищої освіти до роботи з профілактики девіантної поведінки підлітків; запропоновано шляхи покращення існуючої системи підготовки у цьому напрямі. В статье проанализировано содержание понятия "подготовка будущего социального работника к профилактике девиантного поведения подростков"; определены особенности подготовки будущих социальных работников и педагогов к профилактике девиантного поведения подростками в учреждениях общего среднего образования в ХНПУ имени Г. С. Сковороды, определены положительные позиции в подготовке соискателей высшего образования к работе с профилактики девиантного поведения подростков; предложены пути улучшения существующей системы подготовки в этом направлении. The article analyzes the content of the concept "preparation of the future social worker for the prevention of deviant behavior of adolescents"; the peculiarities of preparation of future social workers and teachers at H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University for prevention of deviant behavior of adolescents in general secondary education institutions are determined; the positive positions in the preparation of higher education students to work on the prevention of deviant behavior of adolescents are identified; the ways to improve the existing training system in this direction are suggested.