Перегляд за Автор "Лю, Чжицян"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМ’які компетентності у структурі підготовки майбутніх вчителів(Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2020) Лю, ЧжицянМетою статті є визначення структури м’яких компетентностей, що є важливим для підготовки майбутніх вчителів, зокрема і вчителів-хореографів, до формування в учнів м’яких компетентностей в освітньому процесі. Методологія дослідження містить загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання. Основним методом при здійсненні дослідження став загальнонауковий діалектичний метод, що дозволив проаналізувати існуючі підходи до визначення м’яких компетентностей та практику їх застосування у підготовці майбутніх вчителів, зокрема вчителів-хореграфів. Целью статьи является определение структуры мягких компетентностей, что важно для подготовки будущих учителей, в том числе учителей-хореографов, к формированию у учащихся мягких компетентностей в образовательном процессе. Методология исследования включает общенаучные и специальные методы научного познания. Основным методом при осуществлении исследования стал общенаучный диалектический метод, позволивший проанализировать существующие подходы к определению мягких компетентностей и практику их применения в подготовке будущих учителей, в частности учителей-хореграфов. The aim of the article is to determine the structure of soft competences, which is important for the preparation of future teachers, including choreography teachers, to form soft competences in the educational process. The research methodology includes general scientific and special methods of scientific knowledge. The main method in implementing the study was the general scientific dialectical method, which allowed analyzing the existing approaches to the definition of soft competencies and the practice of their application in the training of future teachers, in particular choreography teachers.
- ДокументПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ХОРЕОГРАФІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Лю, ЧжицянУ публікації розглянуто підготовку майбутніх учителів-хореографів. Цей процес складається з двох компонентів: безпосередньо професійної підготовки та формування ціннісної сфери особистості майбутнього фахівця. До ціннісної сфери належить й естетичне сприйняття дійсності, а також його вплив на поведінку особистості. Зазначено, що в підготовці фахівців мистецької сфери відбувається перетин м’яких і важких компетентностей, які у спільній взаємодії мають сприяти професійному становленню та подальшому розвитку фахівця. The publication examines the training of future choreographer teachers. This process consists of two components: direct professional training and formation of the value sphere of the future specialist's personality. The aesthetic perception of reality, as well as its influence on individual behavior, also belong to the value sphere. It is noted that in the training of art specialists there is an intersection of soft and hard competencies, which in joint interaction should contribute to the professional formation and further development of the specialist.
- ДокументСтратегії викладання естетично спрямованих дисциплін за допомогою діджитал-інструментів: досвід університетів КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Лю, ЧжицянУ статті зазначено, що з початку ХХІ ст. китайські університети розпочали реформи онлайн-освіти, щоб сформувати відкриту освітню мережу, засновану на інформаційних та мережевих технологіях. Практика 2020 року продемонструвала, що ці стратегії є цілком виправданими і для дисциплін естетичного спрямування, як-то хореографія, музика, вокал, живопис. В статье указано, что с начала XXI века китайские университеты начали реформы онлайн-образования, чтобы сформировать открытую образовательную сеть, основанную на информационных и сетевых технологиях. Практика 2020 года продемонстрировала, что эти стратегии вполне оправданы и для дисциплин эстетического направления, таких как хореография, музыка, вокал, живопись. The article states. that from the beginning of the XXI century. Chinese universities have launched online education reforms to form an open educational network based on information and networking technologies. The practice of 2020 has shown that these strategies are quite justified for disciplines of aesthetic orientation, such as choreography, music, vocals, painting.
- ДокументФормування професійної компетентності майбутніх вчителів-хореографів у вищих педагогічних закладах КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Лю, ЧжицянУ дисертації «Формування професійної компетентності майбутніх вчителів-хореографів у вищих педагогічних закладах КНР», базуючись на аналізі сучасних міждисциплінарних наукових розробок, обґрунтовуються теоретичні засади підготовки майбутніх вчителів-хореографів. Охарактеризовано систему формування професійної компетентності майбутніх вчителів-хореографів у вищих педагогічних закладах КНР; узагальнено досвід удосконалення педагогічного інструментарію як передумови оновлення системи формування професійної компетентності майбутніх вчителів-хореографів у сучасних умовах; визначено напрями взаємозбагачення досвіду формування професійної компетентності майбутніх вчителів-хореографів у вищих педагогічних закладах України та КНР. Зокрема висвітлено та обґрунтовано зміст таких ключових для дослідження понять, як «хореографія», «професійна компетентність», «танець», «хореографічно-педагогічна освіта», «професійна компетентність вчителя-хореографа». Наголошено на необхідності оновлення змісту професійної діяльності вчителя-хореографа у різноманітних його проявах та соціальних ролях таких, як виконавець танцю, режисер-постановник, керівник творчого колективу, організатор перфомансу, тренер, адміністратор, дослідник-мистецтвознавець, викладач-вихователь, лідер тощо. Доведено, що відповідними функціями вчителя-хореографа мають бути складові його професійної компетентності. Обгрунтова, що хореографічнв освіта є об’єктом міждисциплінарного наукового пошуку на перетині різних наукових напрямів та галузей знань: філософії, культурології, педагогіки, мистецтвознавства, хорології, хореографії, фізичної підготовки, виконавського, сценічного та театрального мистецтва, спорту, здоров’язбереження тощо. Інтегральний характер та комплексна сутність хореографії зумовлюють багатозначність її визначення як соціокультурного феномена та об’єкта освітнього процесу. Міждисциплінарний підхід та різні парадигмальні підходи до хореографічної освіти зумовлюють розширення традиційних для дослідження цього феномена понять, визначають переосмислення її характеристик у численних авторських тлумаченнях в українській та зарубіжній науці. В роботі визначено соціокультурний, комунікаційний, естетичний, педагогічний, лідерський ресурси феномена танцю та хореографії. Практичне значення дослідження полягає в обґрунтуванні можливостей використання досвіду КНР для вдосконалення професійної підготовки хореографів в Україні, а також популяризації освітніх напрацювань українських теоретиків та практиків хореографічної та педагогічної освіти в КНР. Матеріали дослідження можуть використовуватися в розробленні освітньо-професійних та освітньо-наукових міждисциплінарних програм, дидактичних комплексів навчальних дисциплін для підготовки майбутніх хореографів, вчителів-хореографів, культурологів, мистецтвознавців, підготовці навчальних посібників, спецкурсів і спецсемінарів, а також для удосконалення системи оцінювання, планування самостійної роботи студентів, зокрема в умовах дистанційного навчання. Результати наукового пошуку стануть у пригоді магістрантам, аспірантам, докторантам під час підготовки й реалізації досліджень, а також для вдосконалення професійної компетентності та професійного розвитку хореографів, вчителів-хореографів. Thesis “Forming of future teachers-choreographers` professional competence in the institutions of higher pedagogical education of the PR China”, is based on the analysis of modern interdisciplinary scientific studies as well as on theoretical ambush training of future teachers-choreographers. The system of forming of future choreography teachers` professional competence in the institutions of higher pedagogical education of the People's Republic of PR China is characterized; the improvement of pedagogical tools as a way of rethinking the system for shaping the professional competence of future teachers-choreographers in today's minds was specified; awarded directly to the mutual enrichment of the professional competence of future teachers-choreographers in the highest pedagogical foundations of Ukraine and the People's Republic of China. In particular, the content of such concepts as "choreography", "professional competence", "dance", "choreographic-pedagogical education", "professional competence of a teacher-choreographer" is highlighted and substantiated. The need to update the content of the professional activity of a choreographer teacher in its various manifestations and social roles, such as a dance performer, stage director, head of a creative team, performance organizer, coach, administrator, researcherart critic, educator, leader, etc., is emphasized. It has been proven that the appropriate functions of a teacher-choreographer should be components of his professional competence. It is substantiated that choreographic education is an object of interdisciplinary scientific research at the intersection of various scientific directions and fields of knowledge: philosophy, cultural studies, pedagogy, art history, chorology, choreography, physical training, performance, stage and theater arts, sports, health care, etc. The integral character and complex essence of choreography determine the ambiguity of its definition as a socio-cultural phenomenon and an object of the educational process. An interdisciplinary approach and different paradigmatic approaches to choreographic education lead to the expansion of traditional concepts for the study of this phenomenon, determine the reinterpretation of its characteristics in numerous author's interpretations in Ukrainian and foreign science. The thesis defines socio-cultural, communication, aesthetic, pedagogical, leadership resources of the phenomenon of dance and choreography. The practical significance of the research lies in substantiating the possibilities of using the experience of the People's Republic of China to improve the professional training of choreographers in Ukraine, as well as popularizing the educational achievements of Ukrainian theoreticians and practitioners of choreographic and pedagogical education in the People's Republic of China. Research materials can be used in the development of educational-professional and educational-scientific interdisciplinary programs, didactic complexes of educational disciplines for the training of future choreographers, choreographer teachers, cultural experts, art historians, preparation of training manuals, special courses and special seminars, as well as for improving the evaluation system, planning independent students' work, in particular in the conditions of distance learning. The results of scientific research will be useful to master's students, postgraduate students, doctoral students during the preparation and implementation of research, as well as for improving the professional competence and professional development of choreographers, teachers of choreography.
- ДокументХОРЕОГРАФІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ТАНЦЮ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Лю, ЧжицянУ публікації розглянуто тенденції хореографічної підготовки майбутніх викладачів танцю на прикладі освітніх програм. Змістом сучасних програм з хореографічної підготовки в КНР є втілення ідейного змісту творів у візуальний та чуттєвий танцювальний образ з отриманими танцювальними рухами, моделюванням та навичками, поєднаними з музично-художніми та іншими художніми засобами. Характерною рисою хореографічної дії є те, що виконавець є головним суб’єктом виконавської практики, а не тільки пасивним реалізатором режисури та дизайну. The publication considers the trends in the choreographic training of future dance teachers on the example of educational programmes. The content of modern choreographic training programmes in China is the embodiment of the ideological content of works in a visual and sensual dance image with the resulting dance movements, modelling and skills combined with musical, artistic and other artistic means. A characteristic feature of choreographic action is that the performer is the main subject of performance practice, not just a passive implementer of direction and design.