Перегляд за Автор "Лю, Чженьянь"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Лю, ЧженьяньУ роботі розглядається проблема володіння вчителем музичного мистецтва професійними компетентностями. Актуальність її висвітлення автор пов’язує із викликами, що постали перед мистецькою освітою у теперішній час. Аналіз наукових досліджень дозволив визначити дистанційну освіту як провідну форму навчання та окреслити її інструментарій, що використовується в музичнопедагогічній діяльності вчителя музичного мистецтва. The paper examines the problem of the musical art teacher's possession of professional competencies. The author connects the relevance of its coverage with the challenges faced by art education at the present time. The analysis of scientific research made it possible to determine distance education as a leading form of education and to outline its tools used in the music-pedagogical activity of a music teacher.
- ДокументХОРОВИЙ СПІВ ЯК ЧИННИК ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Лю, ЧженьяньУ публікації проаналізовано хоровий спів як чинник виховання особистості в КНР. Зазначено, що хоровий спів у Китаї спирається на багатовікові національні традиції, їх збереження, примноження й популяризацію. Значний вплив на її розвиток відіграла і європейська хорова культура. Впровадження хорового співу на всіх рівнях освіти, початкової, середньої і вищої, сприяє вихованню самосвідомості, розвитку естетичного сприйняття світу, культурних і моральних цінностей, формує духовний світ особистості. The publication analyzes choral singing as a factor in personality education in the People's Republic of China. It is noted that choral singing in China is based on centuries-old national traditions, their preservation, multiplication and popularization. European choral culture had a significant influence on its development. Implementation of choral singing at all levels of education, primary, secondary and higher education, contributes to the education of self-awareness, the development of aesthetic perception of the world, cultural and moral values, forms the spiritual world of the individual.