Перегляд за Автор "Луговська, В. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАрт-педагогіка та її значення в підготовці майбутніх викладачів образотворчого мистецтва(2022-11-14) Паньок, Т. В.; Луговська, В. І.У статті на основі теоретичного аналізу наукових джерел розкрито сутність поняття арт-педагогіки та її значення в підготовці майбутніх викладачів образотворчого мистецтва. Авторами зроблено висновок щодо можливостей арт-педагогіки не лише надавати терапевтичний або коригу-ючий вплив на психофізичний стан людини, а й реалізовувати основні освітні функції. The article, based on the theoretical analysis of scientific sources, reveals the essence of the concept of art pedagogy and its importance in the training of future teachers of fine arts. The authors concluded about the possibilities of art pedagogy not only to have a therapeutic or corrective effect on the psychophysical state of a person, but also to implement the main educational functions.
- ДокументВикористання стилізації як методу в процесі професійної підготовці митців(European Conference, 2022) Паньок, Т. В.; Луговська, В. І.Сутнісне розуміння національної культури як духовно-матеріального феномену та засобу розвитку професіоналізму майбутніх митців зумовило педагогічну доцільність висвітлення методу стилізації як важливої складової у професійній підготовці майбутніх митців. Метод стилізації дозволяє розвинути творчі здібності, естетичну та художню культуру, національну самосвідомості, сформувати професійну майстерність у майбутніх митців. The essential understanding of national culture as a spiritual and material phenomenon and a means of developing the professionalism of future artists determined the pedagogical expediency of highlighting the method of stylization as an important component in the professional training of future artists. The method of stylization allows to develop creative abilities, aesthetic and artistic culture, national self-awareness, to form professional skill in future artists.
- ДокументСтилізований портрет та методика вивчення портретного жанру на уроках образотворчого мистецтва в закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Луговська, В. І.Метою дослідження є аналіз методу стилізації, його сутності та визначення творчо-виражальної ролі в портретному жанрі образотворчого мистецтва. Аналізуючи світовий та вітчизняний візуальні мистецтва дослідити використання на практиці методів та авторських прийомів художньої стилізації. Наукова новизна роботи полягає у комплексному дослідженні та виявленні особливостей виражальних засобів художньої стилізації щодо композиції в портретному жанрі сучасного образотворчого мистецтва. Матеріали та методи. Для досягнення мети та реалізації завдань було використано комплекс методів: теоретичні – аналіз – для вивчення мистецтвознавчої та психолого-педагогічної літератури, синтез – для проектування оптимальних методів навчання основам живопису на заняттях з образотворчого мистецтва, узагальнення – для визначення сутності та змісту навчання основам портретного жанру в загальноосвітніх навчальних закладах, систематизація, порівняння для розкриття сутності та визначення базових понять. Практична значимість даного дослідження полягає в можливості використання його результатів як у художній, мистецькій так і у педагогічній діяльності мистецтвознавців, педагогів та художників. The purpose of the research is the analysis of the method of stylization, its essence and definition of the creative and expressive role in the portrait genre of fine art. Analyzing the world and domestic visual arts, investigate the use in practice of methods and author's techniques of artistic stylization. The scientific novelty of the work consists in a comprehensive study and identification of the features of expressive means of artistic stylization in relation to the composition in the portrait genre of modern fine art. Materials and methods. To achieve the goal and implement the tasks, a set of methods was used: theoretical - analysis - to study art history and psychological and pedagogical literature, synthesis - to design optimal methods of teaching the basics of painting in fine art classes, generalization - to determine the essence and content teaching the basics of the portrait genre in secondary schools, systematization, comparison to reveal the essence and definition of basic concepts. The practical significance of this research lies in the possibility of using its results both in the artistic and pedagogical activities of art critics, teachers and artists.