Перегляд за Автор "Липська, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЛЮВАННЯ У РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Липська, А. В.У статті досліджено використання нетрадиційних технологій малювання у розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Звернення до нетрадиційних технік малювання сприяє збагаченню знань та уявлень дітей про предмети та їх призначення, матеріали, їх властивості, способи застосування активних евристичних технологій посилює розширення уважності, самовираження та імпровізації дітей. Зауважено, що успіх навчання нетрадиційним технікам малювання залежить також від того, які методи та прийоми планує використовувати педагог, щоб донести до дітей певний зміст, сформувати у них не тільки знання, уміння, навички, а насамперед художньо-творче ставлення до виконуваної роботи та мистецтва, в цілому. The article investigates the use of non-traditional drawing technologies in the development of creative abilities of preschool children. The use of non-traditional drawing techniques contributes to the enrichment of children's knowledge and ideas about objects and their purpose, materials, their properties, ways of applying active heuristic technologies, enhances the expansion of children's mindfulness, self-expression and improvisation. It is noted that the success of teaching non-traditional drawing techniques also depends on what methods and techniques the teacher plans to use to convey a certain content to children, to form in them not only knowledge, skills, abilities, but above all, an artistic and creative attitude to the work performed and art in general. artificial nests; Jynx torquilla L.; hollow-nesting birds; Northeastern Ukraine
- ДокументРозвиток художньо-творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних технік малювання на заняттях з природного довкілля(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Липська, А. В.Програма експериментального дослідження передбачала проведення констатувального етапу в процесі якого було проаналізовано Базовий компонент дошкільної освіти, формального етапу перевірялася ефективність запропонованої системи роботи з розвитку художньо-творчих здібностей засобами інноваційних технік малювання. На контрольному етапі було подано порівняльну характеристику рівнів розвитку у експериментальній та контрольній групах. Експерименти які проводилися продемонструють незвичайні поєднання матеріалів, інструментів які використовувалися з дітьми, гідністю таких технік є універсальність їхнього використання. Технологія їх виконання цікава та доступна дитині. The program of the experimental research involved conducting a ascertaining stage during which the basic component of preschool education was analyzed, and the formal stage tested the effectiveness of the proposed system of work on the development of artistic and creative abilities by means of innovative drawing techniques. At the control stage, a comparative description of the levels of development in the experimental and control groups was presented. Experiments that were conducted will demonstrate unusual combinations of materials, tools that were used with children, the merit of such techniques is the universality of their use. The technology of their implementation is interesting and accessible to the child.