Перегляд за Автор "Левченко, А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання казкотерапії в освітньому процесі початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-11) Левченко, А.Автором розглянуто питання використання методу казкотерапії у роботі з учнями початкової школи. The author considers the issue of using the fairy tale therapy method in work with primary school students.
- ДокументОбрази котів у творчості дитячих письменників ХХ-ХХІ століття(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Левченко, А.У статті досліджено образи котів у творчості дитячих письменників ХХ-ХХІ століть, які є складними та багатогранними символами, що втілюють у собі не лише зовнішню привабливість, але й глибші психологічні та філософські концепції. Зазначено, що образи котів у дитячій літературі відіграють важливу роль у формуванні світогляду та моральних цінностей дітей. Кіт у сучасних дитячих творах може мати різноманітні характеристики та якості, що відображаються через діалоги та взаємодію з іншими персонажами. Коти можуть бути вірними друзями, шукачами пригод, мудрими компаньйонами або навіть супергероями. Він інтригує читачів будь-якого віку, збагачуючи їхні уявлення про світ і надихаючи на нові відкриття та пригоди. The article examines the images of cats in the work of children's writers of the 20th-21st centuries, which are complex and multifaceted symbols that embody not only external attractiveness, but also deeper psychological and philosophical concepts. It is noted that the images of cats in children's literature play an important role in shaping children's outlook and moral values. A cat in modern children's works can have a variety of characteristics and qualities that are displayed through dialogue and interactions with other characters. Cats can be loyal friends, adventurers, wise companions, or even superheroes. It intrigues readers of all ages, enriching their understanding of the world and inspiring new discoveries and adventures.
- ДокументОнлайн педагогічний інструментарій для навчання школярів програмування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Левченко, А.В статті розглянуто програмування, в якому використовуються ігрові інструменти. Визначено переваги таких засобів: емоційність подання матеріалу (наявність заохочувальних елементів, яскравий дизайн, комфортний інтерфейс), наявність ігрового забарвлення при розв‘язанні навчальних завдань, подання необхідного матеріалу для виконання вправ невеликими порціями, наявність доброзичливих персонажів, що супроводжують діяльність школяра, надають вчасну допомогу при виникненні утруднень. The article discusses programming, which uses game tools. The advantages of such tools are determined: emotionality of presentation material (the presence of incentive elements, bright design, comfortable interface), the presence of game coloring in solving educational problems, presentation of the necessary material for exercises in small portions, the presence of friendly characters accompanying the student's activities, provide timely assistance in case of difficulties.