Перегляд за Автор "Левацька, А. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Левацька, А. С.Упродовж усього життя, як дорослим, так і дітям, доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступивши поріг школи, діти постійно адаптуються: до дітей, до вчителів, до навчальної програми, до нового режиму дня. Початок навчання у школі – це один з найбільш відповідальних моментів у житті, а заклад освіти – величезний новий світ, до якого треба адаптуватися. Адаптація до школи – справа непроста, адже це нові системи, обов’язки та плани, розширення меж спілкування, нові міжособистісні стосунки, несподівані життєві ситуації та незвичні емоції. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновку та списку використаних джерел. У вступі визначено основні дефініції дослідження, доведено його актуальність, визначено завдання та методи роботи. У першому розділі розкрито теоретичні аспекти проблеми вивчення адаптації першокласників до навчання в НУШ; визначено сутність понять «адаптація», «адаптація дитини до школи», «шкільна дезадаптація»; визначено особливості роботи вчителя початкових класів в адаптаційний період першокласників. У другому розділі представлено розроблену програму діяльності вчителя початкових класів у період адаптації першокласників до навчання в НУШ та результати її реалізації. У висновках доведено, що для організації успішної адаптації першокласників до навчання в НУШ необхідно розробити систему взаємодії всіх учасників освітнього процесу: учителів, учнів, батьків та спрямувати її на побудову нової парадигми стосунків, спрямованих на роботу в команді. Throughout life, both adults and children have to adapt to different situations. Having crossed the threshold of school, children are constantly adapting: to children, to teachers, after-school programs, to a new routine of the day. Starting school is one of the most important moments in life, and an educational institution is a huge new world to which you have to adapt. Adaptation to school is not an easy task, because it involves new systems, responsibilities and plans, expansion of communication boundaries, new interpersonal relationships, unexpected life situations and unusual emotions. The final qualifying work consists of an introduction, two sections, conclusions, a list of sources used. In the introduction, the main definitions of the research are defined, its relevance is proven, tasks and methods of work are defined. In the first chapter, the theoretical aspects of the problem of studying the adaptation of first-graders to studying at the National Academy of Sciences are disclosed; the essence of the concepts «adaptation», «adaptation of the child to school», «school maladjustment» is determined; the peculiarities of the work of a primary school teacher during the adaptation period of first graders are determined. The second chapter presents the developed program of activities of primary school teachers during the period of adaptation of first-graders to study at NUS and the results of its implementation. The conclusions prove that in order to organize the successful adaptation of first-graders to studying at NUS, it is necessary to develop a system of interaction of all participants in the educational process: teachers, students, parents and direct it to the construction of a new paradigm of relationships aimed at teamwork.
- ДокументМетодика роботи над порушеннями лексичних норм у мовленні молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-15) Левацька, А. С.Автором у даній статті було розкрито методику роботи над порушеннями лексичних норм у мовленні молодших школярів. Для ефективного формування лексичної компетентності молодшого школяра на уроках української мови необхідно штучно створювати культурне мовленнєве середовище з високим розвивальним потенціалом. Розвивальний потенціал повинен мати як зміст, так і засоби навчання – підручники, програми, форми організації навчально-виховної діяльності, методи і прийоми навчання. Автором в данной статье было раскрыто методику работы над нарушениями лексических норм в речи младших школьников. Для эффективного формирования лексической компетентности младшего школьника на уроках украинского языка необходимо искусственно создавать культурную речевую среду с высоким развивающимся потенциалом. Развивающий потенциал должен иметь как содержание, так и средства обучения – учебники, программы, формы организации учебно-воспитательной деятельности; методы и приемы обучения. The author in this article revealed the methodology of working on violations of lexical norms in the speech of younger pupils. For effective formation of lexical competence of a junior schoolchild at Ukrainian language lessons, it is necessary to artificially create a cultural speech environment with a high developmental potential. Developing potential should have both content and teaching tools – textbooks, curricula, forms of teaching and educational activities; methods and techniques of teaching.
- ДокументПРОБЛЕМА НЕГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Левацька, А. С.; Смолянюк, Н. М.У публікації розглянуто підготовку вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному класі. Зазначено, що майбутній учитель початкових класів повинен бути компетентним у сфері міжнародного та національного законодавства про інклюзивну освіту, концептуальних засад інклюзивної освіти, психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі; знати закономірності та особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами; володіти спецметодиками навчання таких дітей тощо. The publication examines the preparation of primary school teachers to work in an inclusive classroom. It is noted that the future primary school teacher must be competent in the field of international and national legislation on inclusive education, conceptual foundations of inclusive education, psychological and pedagogical support of children with special educational needs in an inclusive educational environment; to know the patterns and peculiarities of the development of children with special educational needs; to have special teaching methods for such children, etc.