Перегляд за Автор "Лазарева, О. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕфективні методи та прийоми дистанційного навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2021) Лазарева, О. С.У дослідженні виявляються ефективні методи та прийоми навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання та пояснюється доцільність використання інформаційних технологій для формування мовленнєвої компетентності. В исследовании выявляются эффективные методы и приемы обучения английскому языку учеников с особыми потребностями в условиях дистанционного обучения и объясняется целесообразность использования информационных технологий для формирования речевой компетентности. The study identifies effective methods and techniques of teaching English to students with special educational needs in terms of distance learning and explains practicability of using information technology for the formation speech competence.
- ДокументМетоди формування комунікативної компетентності дітей з аутизмом на заняттях англійської мови за допомогою відеоматеріалів(Scientific Publishing Center; Cognum Publishing Housе, London, 2021-03-10) Лазарева, О. С.У статті розглядається проблема навчання дітей з особливими освітніми потребами англійської мови. Аналіз можливостей інклюзивної практики та виокремлення умов для адаптації освіти та успішного навчання іноземним мовам дітей з аутизмом дав можливість виявити методи та прийоми формування комунікативної компетентності відповідно до мети та змісту навчання з урахуванням особливих потреб учнів та вікових особливостей та сприяв створенню і інноваційного процесу навчання із залученням відеоматеріалів. Розроблені стратегії навчання англійської мови з урахуванням технології супроводу та прописані умови успішної інтеграції та адаптації до навчального процесу дітей з розладами аутичного спектру. В статье рассматривается проблема обучения детей с особыми образовательными потребностями английского языка. Анализ возможностей инклюзивной практики и выделение условий для адаптации образования и успешного обучения иностранным языкам детей с аутизмом дал возможность выявить методы и приемы формирования коммуникативной компетентности в соответствии с целями и содержанием обучения с учетом особых потребностей учащихся и возрастных особенностей и способствовал созданию и инновационному процессу обучения с привлечением видеоматериалов. Разработаны стратегии обучения английскому языку с учетом технологии сопровождения и прописаны условия успешной интеграции и адаптации к учебному процессу детей с расстройствами аутичного спектра. The article considers the problem of teaching children with special educational needs. Analysis of inclusive practice and identification of conditions for adaptation of education and successful learning foreign languages of children with autism made. Methods and techniques of communicative competence in accordance with the purpose and content of education taking into account special needs of students were identified.
- ДокументТипові помилки в мовленні студентів-бакалаврів філологічних спеціальностей(Видавництво НФаУ, 2019-04-17) Лазарева, О. С.У статті проаналізовані типові помилки у мовленні студентів старших курсів філологічних спеціальностей, виявлені основні причини виникнення відхилень мови студентів від норм сучасної англійської мови, проаналізовані типи лексичних і граматичних помилок в мовленні студентів, а також виокремлені показники рівня компетентності мови студентів-бакалаврів. В статье проанализированы типичные ошибки в речи студентов старших курсов филологических специальностей, выявлены основные причины возникновения отклонений языка студентов от норм современного английского языка, проанализированы типы лексических и грамматических ошибок в речи студентов, а также выделены показатели уровня компетентности языка студентов-бакалавров. The article deals with common mistakes in the speech of the students of philological specialties, the main causes of deviations of the language of students from the norms of modern English are identified, the types of lexical and grammatical errors are classified, indicators of the level of language competence of students are distinguished