Перегляд за Автор "Кучемко, М. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗ ІСТОРІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ Й МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЬСЬКИХ КАДРІВ У ПОВОЄННІ ЧАСИ (НА ПРИКЛАДІ ХАРКІВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСТИТУТУ ІМЕНІ Г. С. СКОВОРОДИ)(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016-10-28) Кучемко, М. М.Стаття присвячена аналізові основних етапів і напрямів роботи з підготовки вчительських кадрів в Україні у повоєнну добу на прикладі діяльності педагогів Харківського державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди у 1943–1993 роках. Статья посвящена анализу основных этапов и направлений работы по подготовке учительских кадров в Украине в послевоенный период на примере деятельности педагогов Харьковского государственного педагогического института имени Г.С.Скеовороды в 1943–1993 годах. This article is devoted to the study of the main stages and areas of work on the teaching staff in Ukraine in the post-war days the example of teachers Kharkiv State Pedagogical Institute named G.S.Skovoroda in 1943-1993 years.
- ДокументНовітня історія країн Європи і Америки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Беззубенко, А. В.; Кучемко, М. М.У навчально-методичному посібнику розглядаються основні етапи історії країн Європи і Америки з 1918 р. до сьогодення. Посібник містить опис навчальної дисципліни, плани семінарських занять з методичними рекомендаціями до них, питання для самостійного опрацювання, тематику курсових робіт, тестові завдання, рекомендовану навчальну та спеціальну літературу. Розрахований на студентів ІV курсу історичного факультету.The educational and methodical manual examines the main stages of the history of the countries of Europe and America from 1918 to the present. The manual contains a description of the academic discipline, plans for seminar classes with methodical recommendations for them, questions for independent study, topics of coursework, test tasks, recommended educational and special literature. Designed for students of the 4th year of the Faculty of History.
- ДокументХАРКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ТА ШКОЛА : З ІСТОРІЇ ФОРМУВАННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПОВОЄННІ ЧАСИ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, ПФ «Колегіум», 2016) Бережна, С. В.; Кучемко, М. М.У статті аналізується процес повоєнного відродження й наступний розвиток зв’язків педагогічного колективу Харківського державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди зі школами Харкова й області. Значна увага приділяється становленню та постійному вдосконаленню форм і методів цієї діяльності, упровадженню в практичну діяльність учителів провідних технологій навчання й виховання учнів, стабільній підтримці зв’язків інституту з його випускниками, надання їм допомоги в удосконаленні педагогічної майстерності. В статье анализируется процесс послевоенного возрождения и последующего развития связей педагогического коллектива Харьковского педагогического института имени Г. С. Сковороды со школами Харькова и области. Большое внимание уделяется становлению и постоянному совершенствованию форм и методов этой работы, внедрению в практику работы учителей передовых технологий обучения и воспитания школьников, стабильному поддержанию связей института с его выпускниками, оказанию им помощи в совершенствовании педагогического мастерства.