Перегляд за Автор "Кукуруза, Г. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПідготовка студентів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання дітей з розладами спектра аутизму(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016) Бойчук, Ю. Д.; Іонова, О. М.; Потамошнєва, О. М.; Кукуруза, Г. В.; Олійник, Т. О.У статті розглядається проблема підготовки майбутніх педагогів до умов інклюзивної освіти з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку, зокрема з дітьми, які мають розлади спектра аутизму (РСА). В статье рассматривается проблема подготовки будущих педагогов в условиях инклюзивного образования с детьми, имеющими особенности психофизического развития, в частности с детьми, которые имеют расстройства спектра аутизма (РСА). The article deals with the problem of preparing future educators in conditions of inclusive education with children who have peculiarities of psychophysical development, in particular with children who have autism spectrum disorders.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ В ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ(Агентство “Україна”, 2015) Андрєєнкова, В. Л.; Бандурка, І. О.; Бочкор, Н. П.; Виходцева, О. А.; Войцях, Т.В.; Волошин, П. В.; Гніда, Т. Б.; Журомська, Л. М.; Зеленько, О. А.; Калашник, О. А.; Кирилюк, І. М.; Кліменко, О. Д.; Ковальчук, Л. Г.; Кукуруза, Г. В.; Ларіна, Ю. А.; Левченко, К. Б.; Лунченко, Н. В.; Луценко, Ю. А.; Марута, Н. О.; Никонова, І. Ю.; Панок, В. Г.; Проскуріна, Т. Ю.; Разводова, Т. О.; Руденко, І. М.; Сосновенко, Н. В.; Тінякова, А. І.; Третиннікова, Л. А.; Трубавіна, І. М.; Швед, О. В.; Шевченко, Л. О.; Шестопалова, Л. Ф.Видання містить аналіз становища сімей з дітьми в Україні в умовах військового конфлікту; опис міжнародного та вітчизняного досвіду соціально-педагогічної та психологічної роботи в такій ситуації; теоретичні та методичні матеріали з надання психологічної допомоги постраждалим унаслідок масових зіткнень і бойових дій, вимушеним переселенцям, особливо дітям; аналіз змісту, концепцій і стратегій соціально-педагогічної роботи в період конфлікту, а також методичні рекомендації та розробки для педаго- гічних працівників, психологів, інших фахівців, які працюють із сім’ями, що постраждали внаслідок конфлікту. Для класних керівників, соціальних педагогів, практичних психологів, педагогічних і соціальних працівників, студентів вищих навчальних закладів педагогічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості. Издание содержит анализ положения семей с детьми в Украине в условиях военного конфликта; описание международного и отечественного опыта социально-педагогической и психологической работы в такой ситуации; теоретические и методические материалы по оказанию психологической помощи пострадавшим в результате массовых столкновений и боевых действий, вынужденным переселенцам, особенно детям; анализ содержания, концепций и стратегий социально-педагогической работы в период конфликта, а также методические рекомендации и разработки для педагогических работников, психологов, других специалистов, работающих с семьями, которые пострадали в результате конфликта. Для классных руководителей, социальных педагогов, практических психологов, педагогических и социальных работников, студентов высших учебных заведений педагогического и социального профиля, специалистов общественных организаций, широкого круга общественности. The publication contains an analysis of the situation of families with children in Ukraine in conditions of military conflict; a description of international and domestic experience of socio-pedagogical and psychological work in such a situation; theoretical and methodological materials on the provision of psychological assistance to victims of mass clashes and hostilities, internally displaced persons, especially children; analysis of the content, concepts and strategies of socio-pedagogical work during the conflict period, as well as methodological recommendations and developments for teachers, psychologists, other professionals working with families who have suffered as a result of the conflict. For class teachers, social educators, practical psychologists, pedagogical and social workers, students of higher educational institutions of pedagogical and social profile, specialists of public organizations, a wide circle of the public.