Перегляд за Автор "Крилова, К. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомп'ютерні технології як чинник розвитку національної економіки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Крилова, К. І.Комп’ютерні технології в Україні є одним з найперспективніших і найвагоміших чинників розвитку національної економіки. На сьогоднішній день комп’ютерна техніка проникла в усі сфери життя і діяльності сучасної людини.Завдяки їй люди можуть зберігати величезні масиви інформації та швидко її опрацьовувати. Компьютерные технологии в Украине являются одним из самых перспективных и важных факторов развития национальной экономики. На сегодняшний день компьютерная техника проникла во все сферы жизни и деятельности современного человека. Благодаря ей люди могут хранить огромные массивы информации и быстро ее обрабатывать. Computer technology in Ukraine is one of the most promising and important factors in the development of the national economy. Today, computer technology has penetrated into all spheres of life and activities of modern man. Thanks to it, people can store huge amounts of information and process it quickly.
- ДокументПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ЯК ЗАСІБ ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ООП(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Крилова, К. І.У кваліфікаційному дослідженні вивчено проблему взаємодії з батьками дітей з ООП у науковій літературі. Виокремлено й охарактеризовано напрями та засоби взаємодії з батьками дітей з ООП. Висвітлено практичні аспекти взаємодії з батьками дітей з ООП засобами педагогіки партнерства, зокрема серед практичних методів партнерської взаємодії з батьками дітей з ООП виокремлено: проведення індивідуальних консультацій, організація спільних заходів та проєктів, створення інформаційних матеріалів та ресурсів для батьків, а також використання електронних засобів комунікації для забезпечення постійного зв'язку. The qualification study examines the problem of partnership interaction with parents of children with SEN in the scientific literature. The directions and means of partnership interaction with parents of children with SEN are identified and characterized. The practical aspects of partnership interaction with parents of children with SEN by means of partnership pedagogy are highlighted, in particular, among the practical methods of partnership interaction with parents of children with SEN are: conducting individual consultations, organizing joint events and projects, creating information materials and resources for parents, as well as using electronic means of communication to ensure constant communication.