Перегляд за Автор "Кривуца, І."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗМІНИ РІВНЯ РОЗВИТКУ ШВИДКІСНО-СИЛОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 6-7 КЛАСІВ ЗА ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАННОГО НАВЧАННЯ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Кривуца, І.; Несен, О.Стаття розкриває проблему проведення уроків фізичної культури школярів під час дистанційної та змішаної форми організації навчального процесу. Встановлені тенденції до зменшення рівня розвитку швидкісно-силових здібностей школярів за 2020-2021 навчальний рік внаслідок значного зменшення фізичної активності дітей. Статья раскрывает проблему проведения уроков физической культуры школьников во время дистанционной и смешанной формы организации учебного процесса. Установленные тенденции к уменьшению уровня развития скоростно-силовых способностей школьников за 2020-2021 учебный год в результате значительного уменьшения физической активности детей. The article reveals the problem of conducting physical lessons culture of schoolchildren during remote and mixed forms of organization educational process. The tendencies to decrease the level of development are established speed and strength abilities of schoolchildren for the 2020-2021 school year as a result significant reduction in physical activity of children.
- ДокументНавчання технічним прийомам гри у волейбол учнів 5 класу на уроках фізичної культури(Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Кривуца, І.; Несен, О. О.; Стрельникова, Є.Робота присвячена актуальному питанню пошуку шляхів ефективного навчання базовим технічним прийомам волейболу учнів 5 класів за короткий період з тенденцією закріплення вивчених елементів до ступені навички. Работа посвящена актуальному вопросу поиска путей эффективного обучения базовым техническим приемам волейбола учащихся 5 классов за короткий период с тенденцией закрепления изученных элементов в степени навыки. The work is devoted to the topical issue of finding ways to effectively teach the basic techniques of volleyball to students of 5th grade for a short period with a tendency to consolidate the studied elements to the level of skill.
- ДокументРозвиток фізичних якостей молодших школярів засобами рухливих ігор(Харківська державна академія фізичної культури, 2020) Кривуца, І.; Несен, О. О.Стаття присвячена висвітленню питання застосування рухливих ігор на уроках фізичної культури серед молодших школярів. Встановлено позитивний вплив використання різноманітних ігор для розвитку певних фізичних якостей дітей. Статья посвящена освещению вопросы применения подвижных игр на уроках физической культуры среди младших школьников. Установлено положительное влияние использования различных игр для развития определенных физических качеств детей. The article is devoted to the coverage of the use of outdoor games in physical education lessons among elementary school students. The positive effect of using various games to develop certain physical qualities of children has been established.
- ДокументРУХЛИВІ ІГРИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-01) Кривуца, І.; Несен, О.В статті наведені варіанти вирішення питання реалізації ігрового методу навчання під час дистанційного навчання на уроках фізичної культури в закладах загальної середньої освіти. Запропонований варіант організації рухової діяльності змагальним методом. The article provides options for solving the issue of implementing the game method of learning during distance learning in physical education classes in general secondary education institutions. The proposed version of the organization of motor activity by competitive method.
- ДокументІНТЕГРОВАНІ УРОКИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-27) Кривуца, І.; Несен, О.Стаття розкриває один з варіантів змісту інтегрованого уроку фізичної культури з географією для учнів 6 класів. Мета роботи - підібрати варіанти фізичної активності для учнів середніх класів з метою закріплення теоретичної інформації з інших дисциплін, яку вони отримали під час навчання. Матеріали та методи дослідження. Під час дослідження нами використовувались наступні методи: 1) аналіз наукової та методичної літератури для визначення актуальності роботи, підбору методів та різновидів фізичної активності учнів під час уроків; 2) контент аналіз використовувався для вивчення змісту занять різних теоретичних дисциплін для учнів середніх класів; 3) анкетування вчителів закладів середньої освіти стосовно методики навчання у русі. Результати дослідження. Встановлено, що більшість вчителів-предметників позитивно оцінює можливість використання рухової активності учнів під час своїх занять, однак вказують на нестачу часу для її реалізації. Вивчено зміст навчального матеріалу з географії для 6 класу та підібрані види рухової активності, виконання яких буде сприяти повторенню пройденого матеріалу на тлі оздоровлення учнів. Висновки. Застосування інтегрованого навчання, міжпредметних зав’язків фізичної культури з іншими шкільними предметами закладів вищої освіти буде сприяти підвищенню зацікавленості учнів в обох предметах, формуванню всесторонньо розвитої особистості та вирішенню одночасно оздоровчих, освітніх та виховних завдань уроку. The article reveals one of the options for the content of an integrated physical education lesson with geography for 6th grade students. The purpose of the work is to choose options for physical activity for middle school students in order to consolidate theoretical information from other disciplines that they received during their studies. Research materials and methods. During the research, we used the following methods: 1) analysis of scientific and methodical literature to determine the relevance of work, selection of methods and types of physical activity of students during lessons; 2) content analysis was used to study the content of classes in various theoretical disciplines for middle school students; 3) survey of teachers of secondary education institutions regarding the method of learning in motion. Research results. It was established that the majority of subject teachers positively evaluate the possibility of using students' motor activity during their classes, but point to a lack of time for its implementation. The content of the teaching material on geography for the 6th grade was studied and the selected types of motor activity, the implementation of which will contribute to the repetition of the material passed on the background of improving the health of the students. Conclusions. The use of integrated learning, interdisciplinary ties of physical culture with other school subjects of higher education institutions will contribute to increasing the interest of students in both subjects, the formation of a comprehensively developed personality and the solution of healthimproving, educational and educational tasks of the lesson at the same time.