Перегляд за Автор "Красовицька, Л. Є."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументA Manual of English Stylistics(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-10-31) Красовицька, Л. Є.; Борисов, В. А.Матеріали посібника призначені для студентів, які вивчають англійську мову як спеціальність. Посібник укладено відповідно до діючої програми зі стилістики англійської мови. Представлено глосарій основних термінів стилістики, плани лекцій та систему прикладів, які ілюструють теоретичні положення, що розкриваються в лекціях, завдання до семінарів і самостійної роботи, тест для самоконтролю. У посібнику запропоновано завдання творчого характеру, спрямовані на формування вмінь і навичок стилістичного аналізу. Материалы пособия предназначены для студентов, изучающих английский язык как специальность. Пособие составлено в соответствии с действующей программой по стилистике английского языка. Представлены глоссарий основных терминов стилистики, планы лекций и систему примеров, иллюстрирующих теоретические положения, которые раскрываются в лекциях, задания к семинарам и самостоятельной работе, тест для самоконтроля. В пособии предложены задания творческого характера, направленные на формирование умений и навыков стилистического анализа. The materials of the manual are intended for students studying English as a specialty. The manual is compiled in accordance with the current program on the style of the English language. A glossary of basic terms of stylistics, plans for lectures and a system of examples illustrating theoretical concepts that are disclosed in lectures, assignments for seminars and independent work, a test for self-control are presented. The manual proposed creative tasks aimed at the formation of skills and habits of stylistic analysis.
- ДокументGuiding the Stars of Tomorrow: Teaching English to Preschoolers and Primary Schoolers(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-03) Красовицька, Л. Є.This course is structured into a series of lectures and seminars, each focusing on critical aspects of teaching English to young learners. Throughout the course, students will also participate in seminars that allow them to apply what they've learned through practical exercises and microteaching sessions. The seminars cover a range of topics, including unlocking imagination, nurturing listening and speaking skills, mastering memory, storytelling, using songs and chants, harnessing the power of technology, and more. By the end of this course, students will have the tools and knowledge to create engaging and effective English lessons tailored to the unique needs of young learners. Цей курс складається з серії лекцій та семінарів, кожен з яких присвячений важливим аспектам викладання англійської мови молодшим школярам. Протягом курсу студенти також братимуть участь у семінарах, які дозволять їм застосувати отримані знання під час практичних вправ та мікро-викладацьких сесій. Семінари охоплюють широкий спектр тем, включаючи розвиток уяви, розвиток навичок аудіювання та говоріння, розвиток пам'яті, розповідання історій, використання пісень та пісеньок, використання можливостей технологій та багато іншого. Наприкінці курсу студенти матимуть інструменти та знання, необхідні для створення цікавих та ефективних уроків англійської мови, пристосованих до унікальних потреб молодших школярів.
- ДокументМетодика навчання англійської мови (Частина 1)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Тучина, Н. В.; Чухно, О. А.; Красовицька, Л. Є.; Каминін, І. М.Навчальний посібник розкриває теми модуля 1 «Розуміння учнів і процесу учіння» Типової програми «Методика навчання англійської мови» для освітнього ступеня бакалавра. Його метою є формування у майбутніх учителів англійської мови розуміння оптимальних умов вивчення мови, особливостей процесу оволодіння іноземною мовою, а також розвитку автономії учнів. Посібник засновано на принципах студентоцентрованого навчання, інтеграції теорії і практики, варіативності методів і прийомів, сприяння рефлексії й використання досвіду вивчення й навчання іноземних мов. Для здобувачів вищої освіти, учителів іноземних мов різних типів закладів загальної середньої освіти, фахівців у галузі методики навчання англійської мови, а також усіх, хто цікавиться проблемами навчання іноземних мов. The study guide covers the topics of module 1 "Understanding students and the learning process" of the model program "Methodology of teaching English" for the bachelor's degree. Its purpose is to form future English language teachers' understanding of the optimal conditions for language learning, the peculiarities of the process of mastering a foreign language, as well as the development of student autonomy. The manual is based on the principles of student-centered learning, integration of theory and practice, variability of methods and techniques, promotion of reflection and use of experience in learning and teaching foreign languages. For students of higher education, foreign language teachers of various types of general secondary education institutions, specialists in the field of English language teaching methods, as well as all those interested in the problems of foreign language learning.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська), (Мова і література (німецька), (Мова і література (французька)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-01) Тучина, Н. В.; Красовицька, Л. Є.Методичні рекомендації містять чітко сформульовану інформацію про структуру, зміст і вимоги педагогічної практики. Наведено опис етапів роботи здобувачів під час проходження практики та поради щодо раціонального розподілу часу. Укладачі наводять приклади оформлення конкретних звітних документів. У нагоді здобувачам і керівникам практики стануть детально описані права і обов’язки кожної категорії осіб, задіяних у процесі педагогічної практики. The methodological recommendations contain clearly formulated information about the structure, content, and requirements of the pedagogical practice. It describes the stages of work of applicants during the internship and provides advice on the rational allocation of time. The authors provide examples of specific reporting documents. The detailed description of the rights and obligations of each category of persons involved in the process of pedagogical practice will be useful for applicants and supervisors.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська), (Мова і література (німецька), (Мова і література (французька)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-01-18) Тучина, Н. В.; Красовицька, Л. Є.Методичні рекомендації містять чітко сформульовану інформацію про структуру, зміст і вимоги педагогічної практики. Наведено опис етапів роботи здобувачів під час проходження практики та поради щодо раціонального розподілу часу. Hаведено приклади оформлення конкретних звітних документів. У нагоді здобувачам і керівникам практики стануть детально описані права і обов’язки кожної категорії осіб, задіяних у процесі педагогічної практики. The methodological recommendations contain clearly formulated information about the structure, content and requirements of the pedagogical practice. It describes the stages of work of students during the internship and gives advice on the rational allocation of time. Examples of specific reporting documents are provided. The detailed description of the rights and obligations of each category of persons involved in the process of pedagogical practice will be useful for students and supervisors.