Перегляд за Автор "Костанда, Я. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКСІОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ВИВЧЕННЯ МЕТОДУ КООРДИНАТ У КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Костанда, Я. В.Слід зазначити, що аксіологічний підхід традиційно вважається методологічною основою гуманістично орієнтованої освіти, причому її ціннісне наповнення відбувається як через змістові, так і через процесуальні характеристики викладання навчальних предметів, зокрема математики. Следует отметить, что аксиологический подход традиционно считается методологической основой гуманистически ориентированного образования, причем ее ценностное наполнение происходит как через содержание, так и из-за процессуальных характеристик преподавания учебных предметов, в частности математики. It should be noted that the axiological approach is traditionally considered to be the methodological basis of humanistically oriented education, and its value is due to both content and procedural characteristics of teaching subjects, including mathematics.
- ДокументЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ЗАДАЧІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Костанда, Я. В.В статті розглянуто експериментальні задачі, як один із видів навчального фізичного експерименту, вони дидактично забезпечують процесуальну складову навчання фізики, зокрема формують в учнів експериментальні вміння й дослідницькі навички, озброюють їх інструментарієм наукового дослідження, який стає засобом навчання. Розв’язування експериментальних задач на уроці не заміняє традиційних лабораторних робіт і практичних завдань, а є їхньою альтернативною формою. Виконання завдання починається з постановки здачі, яка формулюється вчителем у вигляді стислого опису та схеми експерименту. В статье рассмотрены экспериментальные задачи, как один из видов учебного физического эксперимента, они дидактически обеспечивают процессуальную составляющую обучения физике, в частности формируют у учащихся экспериментальные умения и исследовательские навыки, вооружают их инструментарием научного исследования, который становится средством обучения. Решение экспериментальных задач на уроке не заменяет традиционных лабораторных работ и практических заданий, а являются их альтернативной формой. Выполнение задания начинается с постановки сдачи, которая формулируется учителем в виде краткого описания и схемы эксперимента. The article considers experimental tasks as a type of educational physical experiment; they didactically provide the procedural component of physics learning, in particular, they form experimental skills and research skills of students, equip them with the tools of scientific investigation, which becomes the means of learning. Experimental tasks in the classroom do not replace traditional laboratory work and practical assignments, but are an alternative form of them. The task begins with the setting of the task, which is formulated by the teacher in the form of a brief description and diagram of the experiment.