Перегляд за Автор "Коровіна, Я. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Коровіна, Я. С.У статті розглянуто прагнення школярів початкової школи до соціальної комунікації, взаємодії з однолітками й іншими суб’єктами освітнього процесу. Активізовано поведінкові знання про взаємодію і контакт з іншими людьми, вміння будувати дружні стосунки в колективі. Уточнено педагогічні умови формування у школярів початкової школи соціального інтелекту. The article examines the desire of primary school students to social communication, interaction with peers and other actors in the educational process. Behavioral knowledge about interaction and contact with other people, the ability to build friendly relations in the team are activated. The pedagogical conditions for the formation of social intelligence in primary school students have been clarified.
- ДокументФормування соціальної компетентності у школярів початкових класів у контексті Нової української школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Коровіна, Я. С.Дослідження присвячене вивченню проблеми формування соціальної компетентності у школярів початкових класів у контексті Нової української школи. На основі результатів аналізу наукової літератури розкрито суть поняття «соціальна компетентність школярів початкових класів», її компоненти. З’ясовано потенційні вікові можливості школярів початкової школи для формування соціальної компетентності. Проаналізовано зміст формування соціальної компетентності школярів початкових класів у контексті освітніх нововведень. Розроблено й експериментально перевірено ефективність програми формування соціальної компетентності у школярів початкових класів. Уточнено критерії, показники рівнів сформованості соціальної компетентності у школярів початкових класів. Дослідним шляхом доведено ефективність формування соціальної компетентності у школярів початкових класів у експериментальних класах. Исследование посвящено изучению проблемы формирования социальной компетентности у школьников начальных классов в контексте Новой украинской школы. На основе результатов анализа научной литературы раскрыта суть понятия "социальная компетентность школьников начальных классов", ее компоненты. Выяснены потенциальные возрастные возможности школьников начальной школы для формирования социальной компетентности. Проанализировано содержание формирования социальной компетентности школьников начальных классов в контексте образовательных нововведений. Разработана и экспериментально проверена эффективность программы формирования социальной компетентности у школьников начальных классов Уточнены критерии, показатели уровней сформированности социальной компетентности у школьников начальных классов. Опытным методом подтверждена эффективность формирования социальной компетентности у школьников начальных классов в экспериментальных классах. The research is devoted to the study of the problem of formation of social competence in primary school students in the context of the New Ukrainian school.Based on the results of the analysis of the scientific literature, the essence of the concept of "social competence of primary school students", its components are revealed. The potential age opportunities of primary school students for the formation of social competence have been identified. The content of formation of social competence of primary school students in the context of educational innovations is analyzed. The effectiveness of the program of formation of social competence in primary school students has been developed and experimentally tested. The criteria and indicators of the levels of formation of social competence in primary school students have been clarified. The effectiveness of the formation of social competence in primary school students in experimental classes has been experimentally proven.