Перегляд за Автор "Копилова, Д. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Копилова, Д. А.У статті розкрито суть понять "контролінг" і "фінансовий контролінг". Визначено функції фінансового контролінгу. Висвітлено основні проблеми, що можуть перешкоджати успішній організації контролінгу на фірмах, та засоби їх розв'язання. В статье раскрыто суть понятий "контроллинг" и "финансовый контроллинг". Определены функции финансового контроллинга. Высветлены основные проблемы, которые могут препятствовать успешной организации контроллинга на фирмах, и средства их решения. The article author reveals the essence of the concepts of "controlling" and "financial controlling". The functions of financial controlling are determined. The main problems that may hinder the successful organization of controlling in firms and the means to solve them are highlighted.
- ДокументПортретна характеристика головних героїв у новелах Стефана Цвейга(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Копилова, Д. А.Дослідження присвячене аналізу портретних характеристик головних героїв у новелах Стефана Цвейга. Розглянута сутність поняття новели. Проаналізована специфіка втілення таких характеристик також в новелах різних авторів. Аналіз був здійснений на основі науково-методичних джерел та змісту новел австрійського письменника. В дипломній роботі розглянуті теоретико-методологічні основи навчання німецької мови в старшій школі на матеріалах досліджень науковців Німеччини. Вони були використані для проведення уроку в десятому класі. The study is dedicated to the analysis of character portraits of main protagonists in the short stories of Stefan Zweig. The essence of the short story genre is examined. The specificity of embodying such characteristics in short stories by various authors is also considered. The analysis was conducted based on scientific and methodological sources and the content of the works by the Austrian writer. The thesis explores the theoretical and methodological foundations of teaching the German language in high school using materials from the research of German scholars. They were applied in conducting a lesson in the tenth grade.