Перегляд за Автор "Коновал, Є. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗШИРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОБІЗНАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗНАНЬ ПРО РОДИННІ Й ДРУЖНІ ЗВ’ЯЗКИ МІЖ ДИТЯЧИМИ ПИСЬМЕННИКАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Коновал, Є. В.У статті розкрито вирішення проблеми розширення літературної обізнаності як основи читацької самостійності та використанню інформації про зв’язки між дитячими письменниками. Обізнаність із фактами про друзів-письменників, батьків-письменників, з одночасним згадуванням про їхню творчість, дозволить розширити читацький кругозір та закласти основи уявлень про різні століття. Використання в розповідях про письменників різноманітних зв’язків між ними допомагають покращити читацьку обізнаність учнів. В статье раскрыто решение проблемы расширения литературной осведомленности как основы читательской самостоятельности и использованию информации о связи между детскими писателями. Осведомленность с фактами о друзьях-писателей, родителей-писателей, с одновременным упоминанием об их творчестве, позволит расширить читательский кругозор и заложить основы представлений о различных веках. Использование в рассказах о писателях различных связей между ними помогают улучшить читательскую осведомленность учеников. The article reveals a solution to the problem of expanding literary awareness as the basis of reading independence and the use of information about the connection between children's writers. Awareness with facts about writer friends, writer parents, while referring to their work, will broaden reading awareness and lay the foundation of ideas about different ages. The use of various connections between writers in stories about them helps to improve pupils' reading awareness.
- ДокументІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Коновал, Є. В.Кваліфікаційну роботу присвячено питанню формування екологічної компетентності учнів початкової школи у процесі використання ігрових технологій. Зростаючі екологічні виклики, пов’язані зі зміною клімату, забрудненням навколишнього середовища, створюють необхідність у підвищенні екологічної компетентності підростаючого покоління. У роботі описані шляхи формування екологічної компетентності учнів початкової школи, досліджуються роль та можливості використання ігрових технологій в усвідомленні учнями початкової школи екологічних проблем, відповідального ставлення до навколишнього середовища та важливості збереження природи. Магістрантка презентує ігрові технології як потужний інструмент для залучення учнів до активного вивчення екологічних аспектів навколишнього світу. Засвоєння знань та цінностей, пов’язаних з охороною природи, сприяє формуванню нового покоління, яке більше турбується про довкілля та здатне приймати обґрунтовані рішення стосовно екологічних проблем. Ігрові технології створюють можливість практичного спілкування з природою, вивчення природних процесів та розвитку навичок, необхідних для турботливого відношення до довкілля. У дослідженні наводяться приклади практичних заходів, які можуть бути використані в школах для покращення екологічної освіти. Зазначаються ідеї використання ігор «імітацій» та «стимуляцій» для формування екологічної компетентності учнів початкових класів. Формування екологічної компетентності учнів є важливим елементом готовності суспільства до вирішення складних екологічних завдань, що стоять перед людством в сучасному світі. The qualification work is devoted to the issue of the formation of environmental competence of elementary school students in the process of using game technologies. The growing environmental challenges associated with climate change and environmental pollution create a need to increase the environmental competence of the younger generation. The work describes ways of forming environmental competence of elementary school students, explores the role and possibilities of using game technologies in elementary school students’ awareness of environmental problems, responsible attitude to the environment, and the importance of nature conservation. The master’s student presents game technologies as a powerful tool for engaging students in the active study of environmental aspects of the surrounding world. The assimilation of knowledge and values related to nature protection contributes to the formation of a new generation that is more concerned about the environment and is able to make informed decisions about environmental problems. Game technologies create an opportunity for practical communication with nature, study of natural processes and development of skills necessary for a caring attitude towards the environment. The study provides examples of practical measures that can be used in schools to improve environmental education. The ideas of using «imitation» and «stimulation» games for the formation of environmental competence of elementary school students are noted. The formation of students’ environmental competence is an important element of society’s readiness to solve complex environmental problems facing humanity in the modern world.