Перегляд за Автор "Комишан, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗміст логопедичного впливу на корекцію звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дислалією(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Комишан, М.У тезах проаналізовано зміст логопедичного впливу на корекцію звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дислалією. Розглянуто різновиди дислалії, визначено головну мету логопедичного впливу при дислалії та виділено основні уміння та навички правильного відтворення звуків мови. The theses analyze the content of logopedic influence on the correction of sound pronunciation in older preschool children with dyslalia. Varieties of dyslalia are considered, the main goal of logopedic influence in dyslalia is determined, and basic abilities and skills of correct reproduction of sound pronunciation are highlighted.
- ДокументПоняття поліморфна дислалія(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Комишан, М.В статті розглянуто поліморфне порушення звуковимови. Причинами поліморфного порушення звуковимови також є суто фізіологічні – неправильна будова мовного апарату (механічна дислалія). Причинами її виникнення є органічні порушення периферійного мовного апарату, обумовлені особливостями кістково-м’язової будови. Подібні порушення мовних функцій вимагають надання негайної об’єднаної допомоги вузьких спеціалістів, логопедів, батьків та дитячих закладів освіти. Від їхньої успішної взаємодії залежить, наскільки комфортне буде перебування дитини у школі, успішність адаптації дитини до соціуму. The article deals with polymorphic disorders of sound pronunciation. The causes of polymorphic disorders of sound pronunciation are also purely physiological – improper structure of the speech apparatus (mechanical dyslalia). The causes of its occurrence are organic disorders of the peripheral speech apparatus, due to the peculiarities of the musculoskeletal structure. Such disorders of speech functions require the provision of immediate joint assistance narrow specialists, speech therapists, parents and children's educational institutions. Their successful interaction successful interaction depends on how comfortable the child will be in school, the success of the child's adaptation to society.