Перегляд за Автор "Козачек, Н. О."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодичні рекомендації щодо використання лицевих, артикуляційних, дихальних вправ та розвитку дрібної моторики у дошкільників з вадами слуху(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ПП «Євромедія», 2009-06-11) Васильєва, К. І.; Козачек, Н. О.«Методичні рекомендації щодо використання лицевих, артикуляційних, дихальних вправ та розвитку дрібної моторики у дошкільників з вадами слуху» призначені для проведення практичних занять зі студентами за спеціалізацією «сурдопедагогіка». Методичні рекомендації можуть використовуватися сурдопедагогами спеціальних дошкільних закладів; вчителями початкових класів шкіл для дітей з вадами слуху; батьками, які мають дітей з порушеним слухом, працівниками сурдологічних центрів. «Методические рекомендации по использованию лицевых, артикуляционных, дыхательных упражнений и развития мелкой моторики у детей с нарушениями слуха» предназначены для проведения практических занятий со студентами по специальности «сурдопедагогика». Методические рекомендации могут использоваться сурдопедагоги специальных дошкольных учреждений; учителями начальных классов школ для детей с недостатками слуха родителями, имеющих детей с нарушенным слухом, работниками сурдологических центров. "Methodical recommendations on the use of facial, articulatory, respiratory exercises and the development of fine motor skills in children with hearing impairments" are designed for practical classes with students in the specialty of "surdopedagogics". Methodical recommendations may be used by the faculty of the special preschool institutions; teachers of primary school classes for children with hearing impairments by parents with children with hearing impairment, and workers in the auditory centers.
- ДокументОсобливості проведення пропедевтичної педагогічної практики для студентів 2 курсу ХНПУ імені Г. С. Сковороди в умовах військового стану(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Козачек, Н. О.; Павлова, А. О.В статті розглятуто особливості проведення пропедевтичної педагогічної практики в умовах військового стану. В процесі проходження практики здобувачі навчаються самостійно відбирати і систематизувати інформацію в рамках поставлених перед ними завдань; вчаться застосовувати отримані знання на практиці; розвивають навички колективної роботи, ознайомлюються з кабінетами та обладнанням фахівців. The article deals with the features of conducting propaedeutic pedagogical practice in martial law. In the process of practice, students learn to independently select and systematize information within the framework of their tasks; learn to to apply the acquired knowledge in practice; develop teamwork skills, get acquainted with the work, get acquainted with the offices and equipment of specialists.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ХНПУ ІМЕНІ Г. С. СКОВОРОДИ В ЗАКЛАДАХ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ В РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Міщенко, О. А.; Козачек, Н. О.У публікації розглянуто особливості пропедевтичної педагогічної практики здобувачів у закладах спеціальної освіти в умовах дистанційного навчання та в період воєнного стану. Метою розробки є репрезентація досвіду проведення пропедевтичної педагогічної практики здобувачів за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» ХНПУ імені Г. С. Сковороди в реаліях сьогодення. Це дослідження проводилось в умовах дистанційного навчання в період воєнного стану у 2022 році на основі спостереження, перевірки звітної документації та аналізу звітів практикантів, що проходили практику в спеціальних закладах освіти. The publication deals with the peculiarities of the propedeutic pedagogical practice of applicants in special education institutions in the conditions of distance learning and during martial law. The purpose of the development is to present the experience of conducting propaedeutic pedagogical practice of applicants in the speciality 016 "Special Education" of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University in the realities of today. This study was conducted in the conditions of distance learning during the period of martial law in 2022 on the basis of observation, verification of reporting documentation and analysis of trainees' reports, who were practising in special educational institutions.
- ДокументПричини порушень слуху у дітей та сучасні технічні засоби реабілітації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-18) Козачек, Н. О.; Райчук, М. І.Досліджуються причини порушень слуху у дітей та сучасні технічні засоби реабілітації. Исследуются причины нарушений слуха у детей и современные технические средства реабилитации. The causes of hearing impairment in children and modern technical means of rehabilitation are investigated.
- ДокументРухливі ігри як засіб фізичного розвитку глухих дошкільників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Козачек, Н. О.У статті розглянуто використання рухливих ігор, які є засобом фізичного розвитку глухих дошкільників. Основними завданнями в роботі з дітьми, які мають вади слуху по застосуванню ігор з елементами спорту є загальний розвиток дитини, оздоровлення її організму, розвиток руху, рухових можливостей і фізичних якостей, виховання любові та інтересу до різних видів фізичних вправ. В статье рассмотрено использование подвижных игр, являющихся средством физического развития глухих дошкольников. Основными задачами в работе с детьми, имеющими недостатки слуха относительно применения игр с элементами спорта, является общее развитие ребенка, оздоровление его организма, развитие движения, двигательных возможностей и физических качеств, воспитание любви и интереса к разным видам физических упражнений. In his article the use of movement games as a means of physical development of deaf preschool children is considered. The tasks in work with hearing-impaired children regarding the use of games with elements of sport are the general development of the child, health improvement of their organism, development of movement, motor capabilities and physical qualities, fostering love and interest in various types of physical exercises.
- ДокументІсторичні аспекти розвитку тифлопедагогіки як науки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-20) Райчук, М. І.; Козачек, Н. О.У статті розглядається історія тифлопедагогіки як науки в Україні. В статье рассматривается история тифлопедагогики как науки в Украине. In the article considered the history of tiflopedagogics as a science in Ukraine.