Перегляд за Автор "Ковалівська, А. А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНАЛІЗ ВІДПОВІДНОСТІ АКСІОМ ЕВКЛІДА ІЗ СУЧАСНИМИ ФОРМУЛЮВАННЯМИ ШКІЛЬНОЇ ГЕОМЕТРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Ковалівська, А. А.В статті розглянуто «Начала» Евкліда, в яких було синтезовано основні результати грецької математичної думки, які довгий час були джерелом знань для багатьох наступних поколінь та слугували прикладом строгості математичного викладу. Геометрія досягла великого ступеня логічної досконалості за допомогою аксіоматичного методу Евкліда. Для кращого опанування аксіоматичного методу та його ролі в математиці досліджено розвинення аксіоматики Евкліда та зіставлено сучасні формулювання з оригінальними. В статье рассмотрены «Начала» Евклида, в которых были синтезированы основные результаты греческой математической мысли, которые долгое время были источником знаний для многих последующих поколений и служили примером строгости математического изложения. Геометрия достигла большой степени логической совершенства с помощью аксиоматического метода Евклида. Для лучшего освоения аксиоматического метода и его роли в математике исследованы разложения аксиоматики Евклида и сопоставлены современные формулировки с оригинальными.The article considers Euclid's Elements, which synthesised the main results of Greek mathematical thought, which for a long time was a source of knowledge for many later generations and served as an example of rigour in mathematical presentation. Geometry achieved a great degree of logical perfection through Euclid's axiomatic method. For a better understanding of the axiomatic method and its role in mathematics, the decompositions of Euclid's axiomatics are investigated and the modern formulations are compared with the original ones.
- ДокументМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ З ПАРАМЕТРАМИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ковалівська, А. А.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми підвищення ефективності викладання шкільного курсу алгебри та початків аналізу шляхом введення в навчальний процес профільної школи елективного курсу «Розв’язування завдань з параметрами». У роботі проаналізовано, систематизовано та узагальнено теоретичний матеріал з теми дослідження, як-от: лінійні рівняння та нерівності з параметрами, рівняння та нерівності, які зводяться до лінійних; квадратні рівняння та нерівності з параметрами, рівняння, які зводяться до квадратних; ірраціональні, показникові й трансцендентні рівняння та нерівності з параметрами; схарактеризовано способи та наведено приклади розв’язання різних типів рівнянь і нерівностей з параметрами. У дослідженні представлено методичну розробку елективного курсу «Розв’язування завдань з параметрами», розроблено науково-технологічне забезпечення його вивчення, з’ясовано вплив його реалізації на підвищення якісних показників навчання школярів в умовах профільної диференціації. У цілому, експериментальна перевірка запропонованої методики вивчення елективного курсу «Розв’язування завдань з параметрами» показала її позитивний вплив на підвищення рівнів навчальних можливостей учнів. The qualification work is devoted to the study of the problem of increasing the effectiveness of teaching the school course of algebra and the beginnings of analysis by introducing the elective course "Solving problems with parameters" into the educational process of a specialized school. The work analyzed, systematized and summarized the theoretical material on the topic of research, such as: linear equations and inequalities with parameters, equations and inequalities that reduce to linear ones; quadratic equations and inequalities with parameters, equations that reduce to quadratics; irrational, exponential and transcendental equations and inequalities with parameters; methods are characterized and examples of solving various types of equations and inequalities with parameters are given. The study presents the methodical development of the elective course "Solving problems with parameters", developed the scientific and technological support for its study, clarified the impact of its implementation on improving the quality indicators of schoolchildren's education in conditions of profile differentiation. In general, the experimental verification of the proposed method of studying the elective course "Solving problems with parameters" showed its positive effect on increasing the levels of students' educational opportunities.
- ДокументЩОДО ПРОБЛЕМИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ З ПАРАМЕТРАМИ У ПІДГОТОВЦІ ДО ЗНО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Дейніченко, Т. І.; Ковалівська, А. А.У тезах схарактеризовано суть проблеми підготовки старшокласників до розв’язування завдань з параметрами, висвітлено деякі шляхи її розв’язання в начальному процесі з математики в закладах загальної середньої освіти. The theses describe the essence of the problem of preparing high school students to solve problems with parameters, highlight some ways to solve it in the educational process in the course of mathematics in institutions of general secondary education.
- ДокументІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ УКРАЇНИ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Ковалівська, А. А.В статті розкрито ряд конкурентних переваг, які підвищують інвестиційну привабливість України. Окреслено шляхи удосконалення інвестиціонного клімату. The article reveals a number of competitive advantages that increase Ukraine's investment attractiveness. Ways to improve the investment climate are outlined.