Перегляд за Автор "Ковальова, Д. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументTeaching Ukrainian as a Foreign Language(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-15) Ковальова, Д. С.In this article, the author has shown the basics of teaching Ukrainian as a foreign language. Автором в даній статті було показано основи методики викладання української мови як іноземної. Автором в данной статье было показано основы методики преподавания украинского языка как иностранного.
- ДокументРеалізація методу вправ у навчанні української мови як іноземної (на матеріалі текстів)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Ковальова, Д. С.У магістерському дослідженні проаналізовано основні етапи й тенденції у становленні методики навчання української мови як іноземної за кордоном та в Україні; розглянуто базові принципи навчання української мови як іноземної; наведено огляд основних методів викладання іноземних мов, характерних для різних історичних періодів, а саме: граматико-перекладний, усвідомлено-зіставний, аудіолінгвальний, аудіовізуальний, усвідомлено-практичний, комунікативний, а також проаналізовано їх переваги та недоліки; схарактеризовано метод вправ як один з провідних методів навчання української мови як іноземної; у дослідженні розкрито поняття «мовна компетентність», «мовленнєва компетентність»; обґрунтовано систему вправ для формування мовної і мовленнєвої компетентностей на заняттях з української мови як іноземної; проаналізовано лексичні, мовні, мовленнєві види вправ та подано їх зразки; розглянуто проблему формування навичок читання на заняттях української мови в іноземних студентів; описано типологію та особливості побудови дотекстових, притекстових і післятекстових вправ; розроблено практичні завдання, які можна використати під час підготовки навчально-методичних матеріалів для чужоземців. В магистерском исследовании проанализированы основные этапы и тенденции в становлении методики обучения украинскому языку как иностранному языку за границей и в Украине; рассмотрены базовые принципы обучения украинскому языку как иностранного; приведен обзор основных методов преподавания иностранных языков, характерных для разных исторических периодов, а именно: грамматико-переводной, осознанно-сопоставимый, аудиолингвальный, аудиовизуальный, осознанно-практический, коммуникативный, а также проанализированы их преимущества и недостатки; охарактеризован метод упражнений как один из ведущих методов обучения языка как иностранного; в исследовании раскрыто понятие «языковая компетентность», «речевая компетентность»; обоснована система упражнений для формирования языковой и речевой компетентностей на занятиях по украинскому языку как иностранного; проанализированы лексические, речевые, речевые виды упражнений и представлены их образцы; рассмотрена проблема формирования навыков чтения на занятиях украинского языка у иностранных студентов; описаны типология и особенности построения дотекстовых, притекстовых и послетекстовых упражнений; разработано практические задания, которые можно использовать при подготовке учебно-методических материалов для иностранцев. In the master's research on the topic: «Implementation of the method of exercises in teaching Ukrainian as a foreign language» analyzes the main stages and trends in the formation of methods of teaching Ukrainian as a foreign language abroad and in Ukraine; the basic principles of teaching Ukrainian as a foreign language are considered; an overview of the main methods of teaching foreign languages, characteristic of different historical periods, namely: grammar-translation, conscious-comparative, audiolingual, audiovisual, conscious-practical, communicative, as well as analyzed their advantages and disadvantages; the method of exercises is characterized as one of the leading methods of teaching Ukrainian as a foreign language; the study reveals the concept of "language competence", "speech competence"; the system of exercises for the formation of language and speech competencies in Ukrainian language classes as a foreign language is substantiated; lexical, language, speech types of exercises are analyzed and their samples are given; the problem of formation of reading skills in Ukrainian language classes for foreign students is considered; the typology and features of construction of pre-text, pre-text and post-text exercises are described; developed practical tasks that can be used in the preparation of teaching materials for foreigners.
- ДокументРеалізація методу вправ у навчанні української мови як іноземної(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-15) Ковальова, Д. С.Автором у даній статті було розглянуто особливості роботи зі здобувачами-іноземцями для формування мовних і мовленнєвих компетенцій. Результатом навчання української мови як іноземної є формування в здобувачів-іноземців мовної та мовленнєвої компетентності, що становить основу мовної освіти, оскільки формують базові знання з української мови і забезпечують мовленнєвий розвиток особистості. Використання під час викладання української мови як іноземної усіх видів мовних і мовленнєвих вправ, сприяє ефективному засвоєнню граматики та лексики, що дозволяє здобувачеві послуговуватись українською мовою на усіх рівнях мовленнєвої діяльності. Автором в данной статье были рассмотрены особенности работы с соискателями-иностранцами для формирования языковых и речевых компетенций. Результатом обучения украинскому языку как иностранному является формирование у соискателей-иностранцев языковой и речевой компетентности, что составляет основу языкового образования, поскольку формируют базовые знания по украинскому языку и обеспечивают речевое развитие личности. Использование при преподавании украинского языка как иностранного всех видов языковых и речевых упражнений способствует эффективному усвоению грамматики и лексики, что позволяет соискателю пользоваться украинским языком на всех уровнях речевой деятельности. The author in this article considered the features of working with foreign applicants for the formation of language and speech competencies. The result of teaching Ukrainian as a foreign language is the formation of foreign applicants' linguistic and speech competence, which forms the basis of language education, as they form the basic knowledge of Ukrainian language and ensure the speech development of personality. The use of all kinds of language and speech exercises in teaching Ukrainian as a foreign language contributes to effective grammar and vocabulary acquisition, which allows the applicant to use Ukrainian at all levels of speech activity.