Перегляд за Автор "Ковальковська, Н."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування культури поведінки учнів молодших класів в освітньому процесі початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Ковальковська, Н.В статті досліджено формування культури поведінки учнів молодших класів в освітньому процесі початкової школи. Було проведено педагогічний експеримент. Експеримент проходив у три етапи. Головною метою констатувального стану було з’ясування рівня, на якому вчителі проводять виховну роботу щодо формування культури поведінки молодших учнів; у чому вони вбачають труднощі при формуванні культури поведінки; яка система заходів забезпечить ефективне формування культури поведінки. The article investigates the formation of the culture of behavior of primary school students in the the educational process of primary school. The pedagogical experiment was conducted. The experiment was conducted in three stages. The main purpose of was to find out the level at which teachers carry out educational work on the formation of a culture of behavior of younger students; in what they see difficulties in forming a culture of behavior; what system of measures will ensure the effective formation of a culture of behavior.
- ДокументФормування культури поведінки учнів початкових класів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Ковальковська, Н.В статті розглянуто формування культури поведінки в учнів початкових класів. Успішність процесу формування культури поведінки учнів початкових класів можлива при доцільному поєднанні основних методів морального виховання, а саме: формування моральної поведінки (привчання, сюжетно-рольові ігри, вправи тощо); формування моральної свідомості (роз’яснення, етична бесіда, навіювання, диспут тощо); стимулювання почуттів і ставлень дитини (приклад моральної поведінки, заохочення та покарання, доручення, змагання тощо). The article deals with the formation of behavioral culture in primary school students. The success of the process of forming a culture of behavior of primary school students classes is possible with an appropriate combination of the main methods of moral education, namely: formation of moral behavior (training, role-playing games, exercises, etc.); formation of moral consciousness (explanation, ethical conversation, suggestion, debate, etc.); stimulation of feelings and attitudes of the child (an example of moral behavior, encouragement and punishment, assignments, competitions, etc.)