Перегляд за Автор "Кльоз, К."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ZOOM APPS EDUCATION НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Остапенко, Л.; Кльоз, К.В умовах сучасних викликів, у зв’язку з розвитком технологій освіта піддається постійним змінам та трансформаціям. Засоби підтримки технологій навчання, зокрема змішаних його форм, посилюють потенціал середовищ. Так, останні роки командою розробників ZOOM було внесено низку інновацій, спрямованих на покращення віртуального навчання та спрямованих на те, щоб сучасні уроки стали більш цікавими для учнів. Нові функції та додатки розширили можливості платформи, створюючи динамічне середовище для взаємодії та навчання. The development of technology encourages the development of modern means of education. In recent years, the ZOOM development team has made a number of innovations aimed at improving virtual learning and aimed at making modern lessons more interesting for students. New features and applications have expanded the platform, creating a dynamic environment for interaction and learning.
- ДокументСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Кльоз, К.; Остапенко, Л.У статті розглянуто сучасні підходи, які сприяють ефективному розвитку цифрової компетентності учнів. Цифрова компетентність включає не лише базові навички роботи з комп'ютером та Інтернетом, але й здатність критично оцінювати інформацію, вирішувати проблеми, а також розвивати творчі здібності за допомогою цифрових інструментів. Зауважено, що перспективним напрямом розвитку цифрової компетентності учнів є вивчення програмування та робототехніки, зокрема в гуртках та підготовки до змагань з робототехніки. Це сприяє розвитку логічного мислення, формуванню творчих навичок та вмінню комунікувати один з одним в процесі діяльності. The article discusses modern approaches that contribute to the effective development of students' digital competence. Digital competence includes not only basic computer and Internet skills, but also the ability to critically evaluate information, solve problems, and develop creativity using digital tools. It was noted that a promising direction for the development of students' digital competence is the study of programming and robotics, in particular in circles and preparation for robotics competitions. This contributes to the development of logical thinking, the formation of creative skills and the ability to communicate with each other in the process of activity.
- ДокументСучасні тенденції створення навчальної інфографіки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Кльоз, К.; Олефіренко, Н.В статті розглянуто інфографіку навчального призначення. Зручним для подання навчального матеріалу у вигляді інфографіки виявилися схеми – мережеві, структурні, структурно-логічні, схеми-"дерева", інтелектуальні карти тощо. Розробники намагаються вибрати такий тип схеми, щоб вона краще запам‘ятовувалася і легко асоціювалася з предметом. Наприклад, подання алгоритму виконання навчального експерименту в схематичному вигляді значно прискорює ознайомлення з порядком дій й дає змогу контролювати його дотримання. The article deals with infographics for educational purposes. Convenient for the presentation of educational material in the form of infographics turned out to be schemes – network, structural, structural-logical, "tree" schemes, intellectual maps, etc. Developers try to choose this type of scheme, so that it is better remembered and easily associated with the subject. For example, the presentation of the algorithm for performing a training experiment in schematic form significantly speeds up familiarization with the procedure and allows to control its observance.