Перегляд за Автор "Качан, Т. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодика визначення стану сформованості здоров’язбережувальних умінь та навичок учнів з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Качан, Т. С.В статті досліджено формування здоров’язбережувальних умінь та навичок учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного центру. Проблема формування життєвих умінь та навичок для сприяння зміцненню здоров’я, є актуальною темою у сучасному світі. Головним завданням спеціальної освіти в сучасній системі є створення належних умов для розвитку і самореалізації особистості з обмеженими можливостями як громадянина держави, формування громадянської свідомості підростаючого покоління. У сьогоденних складних соціально-економічних умовах – важливим завданням є проблема інтеграції дітей з інтелектуальними порушеннями у суспільство. The article investigates the formation of health-saving skills and skills of primary school students with intellectual disabilities in the conditions of educational and rehabilitation center. The problem of forming life skills and abilities to promote health, is a topical issue in the modern world. The main task of special education in the modern system is to create appropriate conditions for development and self-realization of a person with disabilities as a citizen of the state, the formation of civic consciousness of the younger generation. У today's difficult socio-economic conditions – an important task is the problem of integration of children with intellectual disabilities into society.
- ДокументФормування здоров’язбережувальних умінь та навичок учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного центру(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Качан, Т. С.У кваліфікаційній роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних основ формування здоров’збережувальних умінь та навичок учнів з інтелектуальними порушеннями. Розкрито сучасні підходи до формування здоров’язбереження, через взаємодію сім’ї та навчально-реабілітаційного центру. Визначено педагогічні компоненти, форми, методи навчально-виховної діяльності учителя в формуванні життєвих навичок учнів з інтелектуальними порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis of the psychological and pedagogical foundations of the formation of health-saving skills and abilities of students with intellectual disabilities was carried out. Modern approaches to the formation of health care through the interaction of the family and the educational rehabilitation center are revealed. Pedagogical components, forms, methods of the teacher's educational activity in the formation of life skills of students with intellectual disabilities are determined.