Перегляд за Автор "Канделакі, Т. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив української школи мистецтвознавства на формування художньо-естетичних засад у контексті мистецької освіти ХНПУ імені Г. С. Сковороди(Dagens næringsliv forlag, Scientific Publishing Center «InterConf», 2021) Паньок, Т. В.; Канделакі, Т. В.; Чиркіна, В. В.; Бреславець, Д. О.; Глушич, Л. О.Розглянуто проблеми вдосконалення професійної підготовки студентівмагістрів на кафедрі образотворчого мистецтва ХНПУ імені Г. С. Сковороди; показані нові підходи до вивчення магістрами дисциплін «Мистецтвознавство» та «Історія художньо-педагогічної освіти»; аналізується вплив української школи мистецтвознавців кінця ХІХ – початку ХХ ст. на сучасне навчання. Рассмотрены проблемы усовершенствования профессиональной подготовки студентов магистров на кафедре изобразительного искусства ХНПУ имени Г. С. Сковороды; показаны новые подходы к изучению магистрами дисциплин «Искусствоведение» и «История художественно-педагогического образования»; анализируется влияние украинской школы искусствоведов конца ХІХ – начала ХХ ст. на современное обучение. The problems of improving the professional training of master students at the Department of Fine Arts of H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University are considered; new approaches to the study by masters of the disciplines "Art Studies" and "History of Art and Pedagogical Education" are shown; the influence of the Ukrainian school of art historians of the late XIX - early XX centuries is analyzed. for modern education.
- ДокументДосвід американської моделі навчання дітей з особливими потребами методами ізо-терапії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Паньок, Т. В.; Канделакі, Т. В.; Бреславець, Д. О.; Глушич, Л. О.В статті розглянуто ізо-терапію, як одному із методів арт-терапії. На сучасному етапі становлення та розвитку інклюзивної освіти в Україні, особливо актуальним стає вивчення досвіду організації інклюзії в навчальних системах провідних країн світу та світового педагогічного товариства. Аналізуючи дослідження американських вчених зроблено висновок, що ізо-терапія, як і художня творчість у цілому, допомагає встановити комфортний психологічний контакт, отримати доступ до переживань клієнта, сублімувати його почуття, дати вихід деструктивним тенденціям і отримати зцілюючий ефект від художньої творчості і створення позитивного настрою. The article considers iso-therapy as one of the methods of art-therapy. At the present stage of formation and development of inclusive education in Ukraine, studying the experience of organizing inclusion in the educational systems of the world's leading countries and the global pedagogical society becomes especially relevant. Having analyzed the research of American scientists, the conclusion has been made that isotherapy, as well as art therapy in general, helps to establish a comfortable psychological contact, to access the client's experiences, to sublimate his/her feelings, to give an outlet to destructive tendencies and to obtain a healing effect from artwork and the creation of a positive mood.
- ДокументРоль колориту при створенні сюжетної картини(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Канделакі, Т. В.В роботі досліджено роль колориту при створенні сюжетної картини. Питання колірної гармонії досить докладно проаналізовано на роботах Б. Базима, Л. Бичкова, Г. Носенко, В. Овсійчук, Т. Печенюк та ін. Отримані результати сприятимуть у розробці і практичному використанні в освітньому процесі закладів вищої освіти діагностичного інструментарію для виявлення рівнів сформованості основ художньої майстерності у майбутніх учителів образотворчого мистецтва; оновленні змісту традиційних лекцій у межах програм фахових дисциплін. Також результати та поданий у дослідженні матеріал може бути використаний у педагогічній і художній практиці. The paper investigates the role of color in creating a plot picture. The issue of color harmony is analyzed in detail in the works of B. Bazym, L. Bychkov, G. Nosenko, V. Ovsiychuk, T. Pechenyuk and others. The obtained results will contribute to the development and practical use in the educational process of higher education institutions of diagnostic tools to identify the levels of formation of the basics of artistic skills in future teachers of fine arts; updating the content of traditional lectures within the programs of professional disciplines. Also, the results and material presented in the study can be used in pedagogical and artistic practice.