Перегляд за Автор "Кабусь, Н."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ(Полтавський інститут економіки і права, 2023-05-17) Кабусь, Н.; Стативка, А.У публікації досліджено формування здорового способу життя молодого покоління, що належить до найактуальніших завдань освіти й держави, адже стиль життя, який обирає молодь, в подальшому суттєво впливає на стан здоров’я у зрілому віці. Здоров’я населення є важливим показником сталого розвитку держави й обумовлює майбутнє нації. Рекомендовано проведення мотиваційних заходів з метою усвідомлення здоров’я як визначальної цінності й формування мотивації до здорового способу життя. Зазначено, що реалізація означених заходів сприятиме усвідомленню учнівською молоддю цінності здоров’я, його значення для досягнення життєвого успіху, формуванню стійкої мотивації до здорового способу життя, бажання займатися фізичною культурою і спортом, підвищенню рівня знань про здоров’я та причини захворювань, розумінню методів здоров’язбереження і здоров’язміцнення, формуванню вмінь і навичок протидії стресу, відмові від шкідливих звичок й узалежненої поведінки. The publication examines the formation of a healthy lifestyle of the young generation, which is one of the most urgent tasks of education and the state, because the lifestyle chosen by young people in the future significantly affects the state of health in adulthood. The health of the population is an important indicator of the sustainable development of the state and determines the future of the nation. It is recommended to conduct motivational activities with the aim of awareness of health as a defining value and formation of motivation for a healthy lifestyle. It is noted that the implementation of the specified measures will contribute to the awareness among students of the value of health, its importance for achieving success in life, the formation of sustainable motivation for a healthy lifestyle, the desire to engage in physical culture and sports, increasing the level of knowledge about health and the causes of diseases, understanding methods health preservation and health promotion, formation of skills and abilities to combat stress, rejection of harmful habits and addictive behavior.
- ДокументСВІТОГЛЯДНІ ІДЕЇ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ ЯК ОСНОВА ВИХОВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ СУСПІЛЬСТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-20) Костіна, В.; Кабусь, Н.У публікації з метою виокремлення важливих ціннісних орієнтирів для здійснення соціально-виховних впливів на сучасних дітей та молодь проаналізовано виховний зміст одного з визначних творів Г. С. Сковороди - «Байок Харківських». Наведено можливості їх використання в умовах професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі. Представлено інноваційну форму для організації соціально-виховних впливів в освітньому середовищі в умовах війни - вайбер-простір «SKOVORODA UNIVERSITY СНТ СР» та окреслено результати роботи СНТ з його використанням). In order to highlight important value guidelines for the implementation of social and educational influences on modern children and youth, the article analyses the educational content of one of the outstanding works of H. S. Skovoroda - ‘Kharkiv Fables’. The possibilities of their use in the conditions of professional training of future specialists in the social sphere are presented. The article presents an innovative form for organising social and educational influences in the educational environment in the conditions of war - the web space ‘SKOVORODA UNIVERSITY SNT SR’ and outlines the results of the SNT's work with its use.)
- ДокументСОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ ЯК ФАСИЛІТАТОР ВЗАЄМОДІЇ В РІЗНИХ СОЦІАЛЬНИХ ОСЕРЕДКАХ: ДОСВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Костіна, В.; Кабусь, Н.У публікації на основі аналізу науково-педагогічної спадщини Івана Федоровича Прокопенка визначено основоположні ідеї, що мають бути підґрунтям для розробки основ професійної підготовки фахівця педагогічної галузі, взірця найкращих людських якостей (свобода, відповідальність, гуманізм, активна життєва та громадянська позиція, розвинені лідерські якості), що сприяє становленню зазначених якостей в учнів. Наголошено на необхідності розвитку у майбутніх соціальних вихователів здатності до фасилітаційної взаємодії, яка сприяє сталому розвитку особистості й розвитку самоорганізації, самомотивації, самоконтролю, самодисципліни, самоуправління власною діяльністю та розвитком, самовідновлення й самореабілітації, як важливих характеристиках в умовах сучасних викликів, бо допомагає у збереженні самоефективності і стійкості в умовах криз. Наведено досвід професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у ХНПУ імені Г. С. Сковороди до здійснення фасилітаційної взаємодії в соціально-педагогічній роботі з різними категоріями клієнтів). Based on the analysis of Ivan Prokopenko's scientific and pedagogical heritage, the publication identifies the fundamental ideas that should be the basis for developing the foundations of professional training of a specialist in the field of education, a model of the best human qualities (freedom, responsibility, humanism, active life and civic position, developed leadership qualities), which contributes to the formation of these qualities in students. The necessity of developing the ability of future social educators to facilitate interaction, which contributes to the sustainable development of the individual and the development of self-organisation, self-motivation, self-control, self-discipline, self-management of their own activities and development, self-healing and self-rehabilitation, as important characteristics in the context of modern challenges, as it helps to maintain self-efficacy and resilience in times of crisis, is emphasised. The experience of professional training of future social pedagogues and social workers at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University for the implementation of facilitation interaction in social and pedagogical work with different categories of clients is presented.)
- ДокументСОЦІАЛІЗАЦІЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024-05-09) Зеня, Д.; Кабусь, Н.У статті досліджено процеси соціалізації людей з інвалідністю в умовах воєнного стану, зокрема аналіз особливостей адаптації цієї категорії осіб до нових соціальних, економічних та психологічних реалій під час військових конфліктів. Воєнні дії часто призводять до зруйнування інфраструктури, перерв у доступі до медичної допомоги та соціальних послуг, а також до зміни загальної атмосфери в суспільстві. Зазначено, що соціалізація людей з інвалідністю в умовах воєнного стану передбачає розробку та впровадження соціальних інновацій та ініціатив, спрямованих на створення умов для їхнього активного долучення до всіх аспектів життя суспільства. Це включає активну участь самої людини з інвалідністю, залучення громадськості, розвиток спільнот, а також створення сприятливого середовища для подолання труднощів та повноцінної реабілітації та інтеграції. The article examines the processes of socialization of people with disabilities under martial law, in particular the analysis of the features of adaptation of this category of persons to new social, economic and psychological realities during military conflicts. Hostilities often result in the destruction of infrastructure, interruptions in access to health care and social services, and changes in the general atmosphere in society. It is noted that the socialization of people with disabilities under martial law involves the development and implementation of social innovations and initiatives aimed at creating conditions for their active involvement in all aspects of society. This includes the active participation of the person with a disability, public involvement, development communities, as well as creating a favorable environment for overcoming difficulties and full rehabilitation and integration.
- ДокументІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Кабусь, Н.; Трайно, В.У статті розглянуто актуальність та основні напрями соціального виховання учнів підліткового віку, наведено ігрові технології, які можуть використовуватись з метою соціального виховання підлітків у закладах загальної середньої освіти, визначено умови ефективності застосування ігрових технологій у соціально-виховному процесі в системі освіти. The article notes the relevance and main directions of social education of adolescent students. Game technologies that can be used for the purpose of social education of teenagers in institutions of general secondary education are given. The conditions for the effectiveness of the use of game technologies in the social-educational process in the education system have been defined.