Перегляд за Автор "Кабанська, А. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток інтелектуального потенціалу майбутніх учителів під час формування вмінь педагогічного прогнозування в навчальній діяльності(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; Асоціація російськомовних вчених штату Масачусетс, м. Бостон, США, 2019) Кабанська, О. С.; Кабанська, А. А.Автором простежено становлення розвитку інтелектуального потенціалу майбутніх учителів під час формування вмінь педагогічного прогнозування в навчальній діяльності. Автором прослежено становление развития интеллектуального потенциала будущих учителей при формировании умений педагогического прогнозирования в учебной деятельности. The author traced the formation of the development of the intellectual potential of future teachers in the formation of the skills of pedagogical forecasting in educational activities.
- ДокументФормування професійної компетентності студентів педагогічних університетів у процесі проходження педагогічної практики(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Кабанська, А. А.; Остапенко, Л. П.У тезах актуалізовано проблему формування компетентного фахівця у процесі проходження педагогічних практик. Педагогічну практику студентів авторами розглянуто як засіб професійної підготовки та оволодіння професійною діяльністю. В тезисах актуализирована проблема формирования компетентного специалиста в процессе прохождения педагогических практик. Педагогическую практику студентов авторами рассмотрены как средство с профессиональной подготовки и овладения профессиональной деятельностью. The thesis addresses the problem of forming a competent specialist in the process of passing pedagogical practices. Рedagogical practice students are considered by the authors as a means of professional training and mastery of professional activity.