Перегляд за Автор "Золотухіна, Н. А."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАналіз усного зворотного зв’язку за допомогою сучасних технологій у викладанні китайської як другої іноземної(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Золотухіна, Н. А.У роботі проведено аналіз усного зворотнього зв’язку з використанням сучасних технологій під час викладання китайської як другої мови. Він спрямований на вивчення характеристик мобільного зворотного зв’язку для перевірки завдань направлених на вдосконалення усного мовлення за допомогою програми для смартфонів We Chat, як прикладу для вивчення сприйняття студентами усного зворотного зв’язку за допомогою мобільних пристроїв. The paper analyses oral feedback using modern technologies in teaching Chinese as a second language. It is aimed at studying the characteristics of mobile feedback for testing tasks aimed at improving oral communication using the We Chat smartphone application as an example for studying students' perception of oral feedback via mobile devices.
- ДокументВикористання онлайн додатків як засіб формування граматичної компетенції китайської мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-03-20) Золотухіна, Н. А.У цьому дослідженні було проаналізовано та запропоновано шляхи, які допоможуть викладачу китайської мови зробити навчальний процес аргументованим, спрямованим на розвиток граматичної компетенції. Використання мобільних додатків принесе користь студентам, запроваджує опцію самостійного вивчення та взаємодії, робить навчальний процес швидким та цікавим. В этом исследовании были проанализированы и предложены пути, которые помогут преподавателю китайского языка сделать учебный процесс аргументированным, направленным на развитие грамматической компетенции. Использование мобильных приложений принесет пользу студентам, вводит опцию самостоятельного изучения и взаимодействия, делает учебный процесс быстрым и интересным. This study analyzed and proposed ways to help Chinese language teacher to make the learning process argumentative, aimed at developing grammatical competence. The use of mobile applications will benefit students, introduce the option of independent learning and interaction, and make the learning process fast and interesting.
- ДокументМісце чен’юй у політичній комунікації КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2018-03-29) Золотухіна, Н. А.Автором було проаналізовано тексти виступів китайських політичних лідерів на предмет функціонування в них чен'юй, можна зробити висновок про те, що в політичній комунікації Китаю чен'юй використовується з метою привернути увагу аудиторії; в доступній, короткій формі передати складну ідею або інформацію, надати емотивного забарвлення темі висловлювання, побудувати авторське бачення, допомогти суб'єкту мислити, формувати якесь уявлення про світ, посилити сенсаційність повідомлення, дати оцінку будь-якого політичного явища і т. д. Автором были проанализированы тексты выступлений китайских политических лидеров на предмет функционирования в них ченьюй, можно сделать вывод о том, что в политической коммуникации Китая чэн'юй используется с целью привлечь внимание аудитории; в доступной, краткой форме передать сложную идею или информацию, предоставить эмотивного окраски теме высказывания, построить авторское видение, помочь субъекту мыслить, формировать какое-то представление о мире, усилить сенсационность сообщения, дать оценку любого политического явления и т. д. The author analyzed the texts of speeches by Chinese political leaders regarding the functioning of the сhenуа in them; in an accessible, concise form, convey a complex idea or information, provide emotional coloring to the topic of expression, build an author's vision, help the subject think, form some idea of the world, enhance the sensational nature of the message, give an assessment of any political phenomenon, etc.
- ДокументОНЛАЙН-КУРСИ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Золотухіна, Н. А.У публікації розглянуто мовні онлайн-курси для вивчення китайської мови. Специфічні особливості китайської, а саме складовий та тональний характер китайської мови вимагають особливої уваги до звукового ладу, тому постановка артикуляції та відпрацювання тонів є найважливішим аспектом вивчення цієї мови. Роботу над звуками та тонами китайської мови рекомендовано проводити без навушників, щоби чути самого себе. The publication discusses online language courses for learning Chinese. The specific features of the Chinese language of the Chinese language, namely the syllabic and tonal character of the Chinese language, require special attention to the sound system, so articulation and tones is the most important aspect of learning this language. It is recommended to work on the sounds and It is recommended that you work on Chinese sounds and tones without headphones to hear yourself.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО КИТАЙСЬКОМОВНОГО ДИСКУРСУ(Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2021-08-20) Золотухіна, Н. А.У статті доведено, що дискурс, це одне з основних понять сучасної комунікативної лінгвістики та лінгвістики тексту. Через те, що розвиток інформаційних технологій в XXI ст. надав могутній поштовх до формування технологічної сфери, головною ознакою якої є доступність інформації у будь-який час у будь-якому місці земної кулі, на даному етапі існують підстави для виокремлення для лінгвістики поняття – науково-технологічного дискурсу. Безперечно, такий стрімкий розвиток техніки у всьому світі не міг не вплинути на мову користувачів, зокрема китайську, що в свою чергу призвело до появи специфічних лінгвістичних особливостей перекладу китайськомовного технічного дискурсу. В статье доказано, что дискурс это одно из основных понятий современной коммуникативной лингвистики и лингвистики текста. Так как развитие информационных технологий в XXI в. дал мощный толчок к формированию технологической сферы, главным признаком которой является доступность информации в любое время в любом месте земного шара, на данном этапе существуют основания для выделения для лингвистики понятия – научно-технологического дискурса. Бесспорно, такое стремительное развитие техники во всем мире не могло не повлиять на язык пользователей, в частности китайский, что в свою очередь привело к появлению специфических лингвистических особенностей перевода китайскоязычного технического дискурса. The article proves that the discourse is one of the basic concepts of modern communicative linguistics and text linguistics. Since the development of information technology in the XXI century has given a powerful impetus to the formation of the technological sphere, the main feature of which is the availability of information at any time in any place on earth, at this stage there are grounds for the allocation of the concept for linguistics – scientific and technological discourse. Undoubtedly, such a rapid development of technology all over the world could not but affect the language of users, in particular Chinese, which in turn led to the emergence of specific linguistic features of translation of Chinese-speaking technical discourse.