Перегляд за Автор "Золотоверх, В. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсвітня інтеграція дітей з особливостями інтелектуального розвитку: пошуки і перспективи(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Бондар, В. І.; Золотоверх, В. В.В статті розглянуто освітню інтеграцію навчання дітей з особливостями інтелектуального розвитку в диференційованих класах закладів загальної середньої освіти. Організація навчально-виховного процесу за цією моделлю здійснюється диференційовано, з урахуванням специфічних можливостей і потреб кожної дитини, поваги до її особистості, ставлення до неї як до свідомого, рівноправного суб’єкта освіти. В статье рассмотрено образовательную интеграцию обучения детей с особенностями интеллектуального развития в дифференцированных классах учреждений общего среднего образования. Организация учебно-воспитательного процесса по этой модели осуществляется дифференцированно, с учетом специфических возможностей и потребностей каждого ребенка, уважения к его личности, отношение к ней как к сознательному, равноправному субъекту образования. The article examines the educational integration of teaching children with intellectual disabilities in The educational process is organized in a differentiated manner, taking into account the specific capacities and needs of each child, respect for his or her personality and attitude towards him or her. The organization of the educational process under this model is differentiated, taking into account the specific capabilities and needs of each child, respect for their personality, treating it as a conscious, equal subject of education.
- ДокументПЕРШІ СПРОБИ ДІАГНОСТИКИ ПОРУШЕНЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Бондар, В. І.; Золотоверх, В. В.У публікації розглянуто історію вивчення порушеннь інтелектуального розвитку, що привело до розвитку експериментальної психології, розробку методів дослідження пам’яті, уваги, окремих компонентів мислення. Експериментальний метод стверджувався і в педагогіці, що дозволило вивчати індивідуальні особливості фізичного і психічного розвитку дитини та враховувати ці особливості у навчально-виховній роботі. The publication examines the history of the study of intellectual disabilities, which led to the development of experimental psychology, the development of methods for studying memory, attention, and individual components of thinking. The experimental method was also used in pedagogy, which made it possible to study individual characteristics of a child's physical and mental development and and take these features into account in educational work.
- ДокументТеорія і практика фізичного виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку у науково-педагогічній спадщині Б. Сермєєва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-18) Золотоверх, В. В.; Глоба, О. П.У статті розглянуті теорія і практика фізичного виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку у науково-педагогічній спадщині Б. Сермєєва. В статье рассмотрены теория и практика физического воспитания детей с особенностями психофизического развития в научно-педагогическом наследии Б. Сермеева. The article discusses the theory and practice of physical education of children with special needs of psychophysical development in the scientific and pedagogical heritage of B. Sermeev.