Перегляд за Автор "Золотарьов, А. П."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОВІДНИК З ПОВНОЦІННОЇ ГОДІВЛІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ТВАРИН(Державне видавництво "Аграрна наука" НААН, 2016) Ібатуллін, І. І.; Бащенко, М. І.; Жукорський, О. М.; Кандиба, В. М.; Руденко, Є. В.; Іонов, І. А.; Михальченко, С. А.; Цвігун, А. Т.; Шаповалов, С. О.; Золотарьов, А. П.; Єлецька, Л. М.; Юрченко, С. Г.; Кравченко, Ю. С.; Саприкін, В. О.; Газієв, Б. М.; Косов, М. О.; Помітун, І. А.; Косова, Н. О.; Ткачова, І. В.; Вакуленко, І. С.; Костенко, В. І.; Боярчук, С. В.У довіднику представлено деталізовані норми, раціони і технології біологічно повноцінної годівлі усіх статево-вікових груп сільськогосподарських тварин і птиці для досягнення генетичного потенціалу продуктивності, відтворної здатності, профілактики порушень травлення, аліментарних захворювань, імунодефіциту, подовження продуктивного довголіття тварин вітчизняних порід і кросів та одержання високоякісної продукції. Довідник призначено для практичного використання керівниками і спеціалістами тваринницьких комплексів, агрофірм, фермерів, консультантів, спеціалістами комбікормових заводів, працівниками наукових установ. Він може використовуватись викладачами та студентами середніх та вищих навчальних закладів сільськогосподарського профілю в якості посібника з годівлі сільськогосподарських тварин і птиці. В справочнике представлены детализированные нормы, рационы и технологии биологически полноценного кормления всех половозрастных групп сельскохозяйственных животных и птиц для достижения генетического потенциала продуктивности, воспроизводительной способности, профилактики нарушений пищеварения, алиментарных заболеваний, иммунодефицита, продление продуктивного долголетия животных отечественных пород и кроссов и получения высококачественной продукции. Справочник предназначено для практического использования руководителями и специалистами животноводческих комплексов, агрофирм, фермеров, консультантов, специалистами комбикормовых заводов, работниками научных учреждений. Он может использоваться преподавателями и студентами средних и высших учебных заведений сельскохозяйственного профиля в качестве пособия по кормлению сельскохозяйственных животных и птицы.
- ДокументДОДАТКОВЕ ДЖЕРЕЛО ПРОТЕЇНУ В ГОДІВЛІ ЖУЙНИХ(ТОВ "АДВ-АГРО", 2015) Золотарьов, А. П.; Єлецька, Л. М.; Кравченко, Ю. С.; Іонов, І. А.При визначені продуктивної дії сухої післяспиртової барди було встановлено, що включення до основного раціону 300 г барди на голову дозволило отримати додатково 52 грами приросту живої маси. Тобто, продуктивна дія барди, яка була згодована телицям за дослідний період, дозволила додатково отримати 11,2 кг приросту живої маси. Цей факт свідчить про те, що включення сухої барди в раціони жуйних тварин з одного боку потребує подальшого удосконалення норм протеїнового живлення зростаючих тварин, а з другого, є вагомим джерелом протеїну для жуйних у контексті підвищення ефективності використання дефіцитних, зернових кормів. При определении продуктивного действия сухой послеспиртовой барды было установлено, что включение в основной рацион 300 г барды на голову позволило получить дополнительно 52 грамма прироста живой массы. То есть, продуктивное действие барды, которая была скормлена телкам за исследовательский период, позволила дополнительно получить 11,2 кг прироста живой массы. Этот факт свидетельствует о том, что включение сухой барды в рационы жвачных животных с одной стороны требует дальнейшего совершенствования норм протеинового питания растущих животных, а с другой, является важным источником протеина для жвачных в контексте повышения эффективности использования дефицитных, зерновых кормов.
- ДокументЕТАПИ ТА ПОКАЗНИКИ УТВОРЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМАНДИ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Лупаренко, С. Є.; Золотарьов, А. П.У публікації проаналізовано створення ефективної педагогічної команди, що є одним із компонентів стратегії розвитку успішних закладів вищої освіти. Виокремлено етапи та показники сформованості педагогічної команди. Зазначено, що для того, аби забезпечити якісну й ефективну роботу педагогічної команди й досягти високого рівня її сформованості, важливо сформувати для неї єдину, спільну суспільно-значущу мету діяльності, позитивну мотивацію спільної роботи, створити сприятливий психологічний клімат взаємодії, згуртувати педагогічну команду і логічно розподілити ролі та функції між її членами. Окрім того, лідер педагогічної команди має підтримувати її учасників на кожному з етапів утворення і розвитку команди, виявляючи ініціативність, відповідальність, розсудливість тощо. The publication analyses the creation of an effective teaching team, which is one of the components of the development strategy of successful higher education institutions. The stages and indicators of the formation of a teaching team are highlighted. It is noted that in order to ensure high-quality and efficient work of the teaching team and achieve a high level of its formation, it is important to form a single, common socially significant goal of activity, positive motivation for joint work, create a favourable psychological climate of interaction, unite the teaching team and logically distribute roles and functions among its members. In addition, the leader of the pedagogical team should support its members at each stage of the team's formation and development, showing initiative, responsibility, prudence, etc.
- ДокументКОМАНДОТВОРЕННЯ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЗВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Золотарьов, А. П.У даній роботі представлено аналіз теоретичних засад і досвіду командотворення в науково-педагогічній діяльності викладача закладу вищої освіти. Успішність педагогічної діяльності викладача закладу вищої освіти залежить від його професійної компетентності, педагогічної майстерності, уміння будувати взаємини з оточенням (учасниками освітнього процесу). Успішна педагогічна команда закладу вищої освіти є одним із засобів досягнення успіху в освітній діяльності, забезпечення його конкурентоспроможності та продуктивності і формування позитивного іміджу закладу вищої освіти. З цієї точки зору важливим є вивчення питань розвитку у викладачів закладів вищої освіти знань, умінь і навичок командотворення, що сприятиме формуванню гармонійних стосунків між учасниками освітнього процесу, позитивної емоційної атмосфери в колективі, підвищенню рівня педагогічної майстерності і культури викладачів та їх успішній професійній діяльності і самореалізації. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі визначено суть і ознаки команди та принципи командотворення в науково-педагогічній діяльності викладача закладу вищої освіти; уточнено суть та висвітлено особливості науково-педагогічної діяльності викладача закладу вищої освіти. У другому розділі розкрито стадії розвитку команди в закладі вищої освіти та моделі командотворення; визначено зміст, форми та методи командотворення в науково-педагогічній діяльності викладача закладу вищої освіти. У висновках доведено, що для здійснення успішної та продуктивної педагогічної діяльності викладач ЗВО має орієнтуватися на принципи командотворення, володіти різноманітними знаннями, уміннями, навичками, цінностями і досвідом з питань командотворення, а також впроваджувати педагогічно доцільні форми і методи командотворення (тренінги; брифінг; форуми; семінари-практикуми; діалогічно-дискусійні методи; позитивний приклад; колаборативні методи; вправи; ігрові методи; прес-метод; методи ситуаційного навчання; метод ідеї тендера; проєктні методи; фасилітативні методи; презентації команди; використання моделі SMART при організації командної роботи; прийоми емпатії; прийоми продуктивного зворотного зв’язку тощо). This work presents an analysis of the theoretical foundations and experience in team building in the scientific and pedagogical activity of a lecturer at a higher educational institution. The success of the teaching activity of a teacher at a higher educational institution depends on his professional competence and pedagogical skill, the ability to form relationships with the environment (participants in the educational process). A successful pedagogical team of a higher educational institution is one of the means of achieving success in educational activities, ensuring its competitiveness and productivity, and forming a positive image of a higher educational institution. From this point of view, it is important to study the issues of the development of lecturers’ team building knowledge, skills and abilities, which contributes to the formation of harmonious relations between the participants of the educational process, a positive emotional atmosphere in the team, an increase in the level of lecturers’ pedagogical skill and culture and their successful professional activity and self-realization. MA thesis consists of an introduction, two chapters, conclusions, references and appendices. In the first chapter, the essence and characteristics of a team and the principles of team building in the scientific and pedagogical activity of a teacher of a higher educational institution are determined; the essence and features of lecturer’s scientific and pedagogical activity in a higher educational institution are clarified. In the second chapter, the stages of team building in a higher educational institution and team building models are revealed; the content, forms and methods of team building in lecturer’s scientific and pedagogical activity in higher educational institution are revealed. In the conclusions, it is proved that in order to carry out successful and productive pedagogical activity, a lecturer of higher educational institution should focus on the principles of team building, possesses a variety of knowledge, abilities, skills, values and experience in team building, as well as implement pedagogically appropriate forms and methods of team building (trainings, briefings, forums; seminars-workshops; dialogic-discussion methods; positive example; collaborative methods; exercises; game methods; press method; situational learning methods; tender idea method; project methods; facilitative methods; team presentations; use of the SMART model when organizing teamwork; techniques of empathy, techniques of productive feedback, etc.).
- ДокументПринципи командотворення в науково-педагогічній діяльності викладача закладу вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Золотарьов, А. П.; Лупаренко, С. Є.Авторами виокремлено принципи командотворення в науково-педагогічній діяльності викладача закладу вищої освіти. The authors single out the principles of team building in the scientific and pedagogical activity of a teacher of a higher education institution.